Orice organizator de evenimente știe că locul ales este foarte important în ecuația succesului. Aflat în inima Bucureștiului, InterContinental Athénée Palace pare una dintre opțiunile ideale pentru evenimentele private sau corporate. Recent hotelul a fost nominalizat la mai multe concursuri internaționale ale industriei hoteliere de lux și de business. Acesta impresionează prin atenția la detalii, dar și prin una din cele mai bine conservate săli istorice din țară, Le Diplomate, recunoscută ca patrimoniu național.
La toate se adaugă și echipa condusă de Simona Mârzac, Director of Sales and Events, desemnată Employee of the Year la TopHotel Awards 2023. Biz a stat de vorbă cu ea pentru a afla cum se pregătesc evenimentele de top în centrul Bucureștiului și care sunt previziunile pentru perioada următoare.
Evenimentele sociale (nunți, botezuri) au revenit în aceiași parametri ca în 2019 în ceea ce privește volumul de solicitări și numărul de evenimente contractate. Mirii, părinții și organizatorii sunt însă foarte implicați în crearea de experiențe complexe pentru invitați. Calitatea serviciilor, platingul și băuturile rămân foarte importante, de aceea aleg să vină la InterContinental Athénée Palace, dar acestea sunt integrate în povești cu teme bine alese și gândite pentru a crea trăiri unice și amintiri de neuitat.
Schimbarea de abordare vine dinspre segmentul corporate, unde numărul oaspeților este mai scăzut decât în 2019, pentru că se menține conceptul hibrid, cu o parte dintre participanți încă în mediul online. Bugetele alocate sunt însă mai mari, pentru că se adaugă costurile cu echipamentele tehnice specifice transmisiunilor live, precum și creșterile inerente de prețuri din cauza TVA-ului și a inflației din ultimii ani.
Am obținut acest premiu în primul rând datorită partenerilor, ei m-au votat, ei au apreciat relația noastră, calitatea interacțiunii și momentele frumoase realizate împreună. La InterContinental Athénée Palace mă mândresc să spun că avem clienți extrem de fideli, care se simt ca acasă, tocmai pentru că atât eu, cât și echipa mea le oferim disponibilitate, onestitate și încredere.
Afilierea la InterContinental conferă o garanție internațională a calității serviciilor, precum și o expunere mai rapidă către clienții de lux (proprietari de businessuri, manageri de companii, diplomați sau artiști de talie mondială), acest brand fiind unul dintre cele mai importante lanțuri hoteliere care asigură servicii premium oaspeților săi.
Multe evenimente devin emblematice tocmai pentru că se întâmplă în Le Diplomate, un salon unic în hotelurile din București, prin arhitectura lui clasică, cu detalii aurite, șemineu de marmură, oglinzi și candelabre de cristal. Anul acesta am avut numeroase evenimente de referință pentru viața politică și socială a țării, organizate de instituții precum Guvernul României, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Sănătății sau Curtea de Conturi. Le Diplomate este de asemenea în topul preferințelor pentru camerele de comerț – AmCham, NRCC, CCIFER, AHK.
Anul trecut am avut timp de două luni o echipă de restauratori care a depus o muncă foarte migăloasă pentru a reînnoi sclipirea detaliilor aurite, pentru a acoperi micile zgârieturi și pentru a îmbunătăți sistemul de iluminare. Desigur, colegii din departamentele operaționale au proceduri de verificare și intervenție, însă și oaspeții sunt cu siguranță mai grijulii, pentru că o astfel de sală impune atenție și respect.
Le Diplomate poate găzdui orice tip de eveniment, pentru că este o sală versatilă, ușor de amenajat și deservit, având conexiune directă cu bucătăria, acces ușor dinspre intrarea principală, precum și din Calea Victoriei. Anul acesta am găzduit în Le Diplomate conferințe naționale și internaționale, lansări de produse, recepții, cine de gală, nunți și botezuri, târguri educaționale, petreceri corporate și private.
În urma renovării și reconfigurării unor spații, s-au adăugat 11 camere, având acum un total de 283. Avem desigur mai multe tipuri, însă cele 16 apartamente sunt absolut superbe, majoritatea cu vedere către Ateneul Român și Palatul Regal (actual MNAR). InterContinental ne-a adus un concept nou de Club Lounge, cu acces privat și service personalizat.
Alegând să-și direcționeze evenimentele la InterContinental Athénée Palace, organizatorii de evenimente vor fi degrevați de multe sarcini, deoarece personalul nostru este trainuit să preîntâmpine situații nedorite, să găsească soluții rapide atunci când este cazul, să coopereze fără ezitare și să ofere încredere prin calitatea serviciilor.
Perioada septembrie – noiembrie se anunță extrem de activă, cu multe evenimente corporate, de tip networking, iar decembrie va fi luna petrecerilor și a recepțiilor. În curând vom lansa și programul de Crăciun și Revelion, când promitem să setăm noi standarde.
Analizând solicitările pentru 2024, cred că vom continua trendurile de anul acesta, cu evenimente moderate ca număr de participanți, dar mai atent concepute și organizate.
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 376 (16 septembrie – 16 octombrie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, continuă procesul de expansiune la nivel național și inaugurează al…
Le Manoir invită iubitorii de gastronomie fină să descopere o selecție de vinuri, delicatese și cadouri gourmet în cel mai…
6 din 10 români sunt supraponderali sau obezi, arată studiul cantitativ „Incidența obezității în rândul populației din România”, realizat în…
CFR Călători a pus în final în circulație începând cu data 20 noiembrie 2024, primul tren electric format din material…
Lucian Streche este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în domeniul investițiilor financiare, fuziunilor și achizițiilor de companii,…
Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…