Procesul de fuziune prin absorbție prin care Interbrands a preluat companiile locale ale Grupului din România – Orbico SRL, Orbico Beauty și Professional Brands Marketing & Distribution s-a încheiat în octombrie 2021.
Noua companie, Interbrands Orbico, devine cel mai important jucător pe piața de distribuție FMCG din România, odată cu finalizarea fuziunii. Compania are portofoliu integrat care însumează peste 200 de branduri și 12.000 de produse din categorii precum tutun, parfumerie, uz casnic, alimentare și non-alimentare.
Vânzările Orbico Group, până la acest moment, la nivel european, sunt de aproximativ 3 miliarde de euro, dintre care 800 de milioane de euro sunt generate de piața din România. Obiectivul Interbrands Orbico este de a depăși pragul de 1 miliard de euro în perioada următoare.
Printre partenerii din portofoliul Interbrands Orbico se numără Philip Morris, Procter & Gamble, Bolton (Rio Mare), Lindt, Kellogg’s (Pringles), Duracell, Fater (Ace), Klintensiv, Dalli (Bonux), Tchibo, Wella, Coty, Converse, Revlon.
Din managementul companiei fac parte Ioana Boghenco – Președinte al Consiliului de Administrație și Director General, Ivanka Ivanova – membru al Consiliului și Director Operațiuni, și Laurențiu Lăcătușu – membru al Consiliului și Director Comercial.
„Misiunea noastră este să aducem valoare pentru oamenii noștri, parteneri, clienți, consumatori și societate, oferind soluții complete, pregătite pentru viitor, în industriile de FMCG și Beauty. <Suntem mai puternici împreună>, aceasta este deviza noastră. Aducem valoare prin soluțiile digitale și logistice oferite, printr-o gamă foarte largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță. Principalele beneficii ale fuziunii constau în utilizarea la potențial maxim a sinergiilor, cu scopul dezvoltării și îmbunătățirii serviciilor, modernizarea proceselor și a sistemelor, eficientizarea capacităților logistice și maximizarea potențialului canalelor de distribuție pentru toate brandurile din portofoliu”, spune Ioana Boghenco, Director General al Interbrands Orbico
Compania vizează trei mari direcții de dezvoltare pentru viitorul apropiat: lansarea platformei digitale business-to-business, automatizarea fluxurilor și capabilităților logistice și implementarea unor noi modele de business conexe distribuției convenționale.
Foto: 50889008 © Tomas1111 | Dreamstime.com
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…
Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…