Intact incheie anul cu o crestere de 12% a cifrei de afaceri
Reading Time: < 1 minut<p> Intact Media Group, platforma multimedia din Romania cu detinuta de Familia Voiculescu, incheie anul 2013 cu o evolutie semnificativa si cu o crestere de aproximativ 12% a cifrei de afaceri, se arata intr-un comunicat de presa al companiei. Grupul care are un fond de salarii anual de 25 milioane de euro a atins prin televiziunile sale (Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia, GSP TV) un public de 6,38 milioane de telespectatori zilnic, pe targetul all urban. De asemenea, IMG a contribuit la bugetul public cu 19 milioane de euro.</p> <p> </p> <p> In ultimii 5 ani, televiziunile Intact s-au apreciat cu 6.3 puncte de share pe durata intregii zile si cu 3.6 puncte in primetime, pe targetul comercial 18-49. Doua dintre cele mai importante investitii ale anului 2013 au privit relansarea postului Antena 2 sub titulatura Antena Stars, precum si noile decoruri si echipamente din zona de stiri.</p> <p> </p> <p> Platforma online IMG, care interactioneaza zilnic cu 3,75 milioane de oameni, a dezvoltat anul acesta, gratie unei investitii majore, Antena Play, platforma video de divertisment si stiri care cuprinde 5 canale TV in sistem live (Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia lifestyle TV si GSP TV), 5 canale exclusive, backstage video si pachete eveniment in exclusivitate. In 5 luni de la debut, Antena Play numara aproximativ 500.000 de conturi active.</p> <p> </p> <p> In 2013, Intact Media Group include in portofoliu cinci posturi TV: Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Euforia TV, GST TV, doua posturi radio: ZU si Romantic FM, doua cotidiene: Jurnalul National si Gazeta Sporturilor, trei reviste sub licen?a BBC: Top Gear, Good Food si Science World, precum si o platforma online cu un public de peste 3,75 milioane vizitatori unici.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz