Instagram publică trei ghiduri gratuite pentru creatorii de conținut
Reading Time: < 1 minutCu peste 66.000 de fotografii distribuite în fiecare minut prin Instagram, utilizatorii platformei sociale ajung tot mai greu la public, strategiile fiind cele care ajută, în principal, mesajele să fie vizibile chiar și în rândul celor care urmăresc activ un cont. Instagram, platforma Meta care a cunoscut o evoluție tot mai bună în ultima perioadă, a publicat trei ghiduri destinate creatorilor de conținut din zona de business. Specialiștii platformei insistă că transparentizarea colaborării influencerilor cu brandurile, cât și folosirea noilor instrumente din platformă oferă procente mai bune pentru engagement și acțiunile urmărite de branduri.
Cele trei ghiduri realizate de echipa Instagram For Business sunt:
Ghidul Instagram Shopping oferă informații pentru cei care vor să să transforme prezența pe platformă în vânzări directe.
Ghidul Reels Ads arată celor care investesc în acest format cum pot transforma creațiile astfel încât să înregistreze atât reach cât și conversii.
Ghidul Creators pune accent pe colaborarea între creatorii de conținut și considerea lor ca parteneri strategici, nu ca simpli furnizori.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz