Asociația Creștem România Împreună și Patria Bank pun laolaltă valori inspirate de tradiție și comunitate, semnând un parteneriat strategic bazat pe încredere și devotament față de producătorii locali prin care vor acoperi nevoile acestora din trei perpective: economică, socială și financiară, anunță banca, într-un comunicat de presă.
Acțiunea organizațiilor este inspirată de oamenii care oglindesc cel mai bine spiritul românesc, oamenii simpli care desfășoară activități de antreprenoriat la o scară mai mică și care au nevoie de sprijin în dezvoltarea micilor afaceri.
„Ambele organizații au o activitate în centrul căreia se află o categorie specială de public: oamenii întreprinzători care au transformat pasiunea sau necesitatea într-o mică afacere pe care încearcă să o dezvolte și să o perfecționeze. Asociația Creștem România Împreună desfășoară o activitate fundamentată pe dimensiunea socială și economică, în timp ce Patria Bank s-a axat pe cea financiară. Deși avem o activitate diferită, există o constantă în ambele cazuri și anume dorința de a veni în sprijinul gospodarilor sau micilor fermieri, prin consultanță și furnizarea frecventă de informații importante pentru ei, precum și dezvoltarea unor servicii simple și accesibile acestora”, a declarat Mihai Mihu, Președintele Asociației Creștem România Împreună.
„Am găsit în asociația Creștem România Împreună un partener de încredere, împreună cu care să dezvoltăm misiunea de incluziune și de suport pentru comunitățile locale și pentru micii antreprenori si gospodari din zona rurală. Proiectele Mall Țărănesc, Adoptă un țăran, Agapa cu meștesug ne-au inspirat și ne-au dat încredere că împreună putem face diferența, putem să ajutăm și putem uni cele două Românii: rurală și urbană”, a menţionat Ştefania Cristescu, Director Marketing şi Comunicare Patria Bank.
Prin acordul încheiat, comunitățile locale vor beneficia de sprijinul necesar dezvoltării în timp ce organizațiile implicate vor contribui la promovarea și creșterea economiei în mediul rural, respectiv îmbunătățirea situației pe care o împărtășesc comunitățile locale.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…