Inscrieri in campania AdPrint pana pe 10 iulie
Reading Time: 2 minute<p> Inscrierile lucrarilor in campania lansata anul acesta de <a href=”http://www.adprintfestival.com”>AdPrint</a>,“Print beautifies our lives”, menita a sustine publicitatea in print si outdoor, au fost prelungite pana pe 10 iulie.</p> <p> </p> <p> Lucrarile care vor reda cat mai bine mesajul campaniei vor fi selectate de un juriu format din creativi de renume international: Michael Weinzettl, Editor-in-chief, Lürzers Archive; Stefan Schmidt, Fondator si Creative Director, dieckertschmidt; Philippe de Ceuster, Partener si Creative Director, Mortierbrigade; Pol Úbeda Hervàs, Senior Art Director, JWT Barcelona; Gian Carlo Lanfranco & Rolando Cordova – Senior Creatives, Fred & Farid Paris – Shanghai.</p> <p> </p> <p> Lucrarile vor fi publicate in media internationale si incluse in expozitii itinerante in cadrul festivalurilor de profil. Vor fi de asemenea reunite intr-o colectie ce va fi distribuita impreuna cu publicatiile partenere.</p> <p> </p> <p> incepand de anul acesta AdPrint isi extinde activitatea si isi propune sa genereze, sa reuneasca si sa promoveze publictatea in print, graphic design-ul si media printate la nivel international. Competitia anuala care premia publicitatea va fi inlocuita cu o serie de proiecte ce vor mobiliza agentiile sa creeze, pe baza unor briefuri, reclame in print care sa ilustreze valoarea acestui mediu.</p> <p> </p> <p> Scopul principal AdPrint va fi sa genereze, sa reuneasca si sa promoveze publicitatea in print si printul ca mediu la nivel international printr-o serie de proiecte si campanii de constientizare. Astfel, www.adprintfestival.com va reuni toate printurile premiate in competitiile internationale de profil, iar AdPrint va cauta parteneri la nivel international pentru a expune toate aceste lucrari.</p> <p> </p> <p> Organizatia va incuraja artistii, companiile si creativii sa produca lucrari in print care sa poata fi valorificate ca lucrari de arta.</p> <p> </p> <p> Noua misiune AdPrint presupune promovarea publicatiilor si a publicitatii in print la nivel international; sustinerea jurnalismului de calitate, prin incurajarea abonarii la publicatii printate si prin promovarea publicatiilor tiparite ca mediu de publicitate; sustinerea inovatiei in reclamelele in print si in folosirea creativa a publicatiilor tiparite ca mediu de publicitate; cresterea standardelor in disciplinele ce tin de craft si educarea creativilor; derularea unor campanii de constientizare a calitatilor printului ca mediu pentru publicitate: cel mai de incredere mediu; capteaza total atentia si creeaza o relatie mai puternica cu audienta decat alte medii; stimuleaza creativitatea cititorilor, dar si pe cea a creatorilor acestuia; promovarea printului ca arta si a rolului sau de infrumusetare a mediului inconjurator.</p> <p> </p> <p> AdPrint a aparut in 1998 ca o manisfestare locala dedicata printului si a evoluat intr-un festival regional in 2001 si mai apoi european, din 2004. Timp de 13 ani, AdPrint a premiat cele mai bune lucrari de print, outdoor si grahic design.</p> <p> </p> <p> In 2012, AdPrint a lansat provocarea cu mesajul “Save the Print” – un indemn catre creativi de a sustine industria de print si de a-si cultiva creativitatea pentru acest mediu. Campania s-a derulat in perioada iunie – octombrie 2012 in parteneriat cu Print Power, Lürzer’s Archive si Grolsch / Energiea si s-a adresat tuturor agentiilor de creatie, creativilor independenti si trusturilor de media. O selectie din cele 142 de executii, semnate de 92 de autori, din 12 tari, a fost publicata in Lürzer’s Archive si in alte 18 publicatii europene si a fost expusa in Bucuresti.</p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz