Inovațiile și produsele bio aduc creștere la Napolact
Reading Time: 2 minuteFriendslandCampina România, compania care are sub umbrela sa brandul Napolact, a avut un an record în 2018, înregistrând o cifră de afaceri de 416,8 milioane lei, cu 8% mai mult față de 2017. Trei sferturi din vânzările companiei au fost generate de Napolact, care și-a triplat vânzările în ultimii zece ani.
Un motor important al creșterii îl reprezintă gama ecologică Napolact Bio, care a crescut de aproape șase ori de la lansarea pe piață, în 2015. Potrivit companiei, unul din cinci consumatori Napolact cumpără produse din gama ecologică Napolact Bio.
Napolact a lansat un nou produs, “Iaurt Cremos de-al nostru”, un iaurt similar iaurturilor grecești cu 2%, 4% sau 10% grăsime, bazat pe o rețetă românească, gândit și dezvoltat de specialiștii companiei.
“Diversificarea produselor și rețetele autentice, evoluția excepțională a gamei ecologice și investiția în programe de susținere a fermierilor parteneri au contribuit la rezultatele acestui an record. Acestea confirmă faptul că strategia noastră este bună și ne determină să continuăm, concentrându-ne asupra parteneriatelor dezvoltate de-a lungul timpului, de la producătorii de materii prime până la consumatori”, a declarat Cornel Cărămizaru, Director General FrieslandCampina România.
Acționarul principal FrieslandCampina Group a făcut anul trecut o infuzie de capital de 20 de milioane euro, la această investiție adaugându-se suma de 1,5 milioane euro în vederea creșterea capacității de producție.
Singura sursă de lapte a produselor Napolact sunt fermele din Ardeal, Napolact colectând materia primă de la peste 1000 de ferme. Dintre acestea, 40% oferă lapte neprocesat. Compania a investit în 2017 – 2018 peste 300.000 de euro în proiecte și programe menite să ajute fermierii din Ardeal să dezvolte un model de business sustenabil.
“2018 a fost un an record pentru Napolact, a fost cel mai bun an din ultimii 10. Anul trecut am lansat iaurturile cu fructe din gama Napolact BIO. Ne dorim şi anul acesta să surprindem consumatorul cu rețete simple și autentice. Astfel, am lansat Napolact «Iaurt Cremos de-al nostru», un produs cu rețetă autentic românească, cu o textură similară cu a iaurtului grecesc. Produsele noastre sunt gândite ca parte integrantă din viața românilor, sunt alături de ei în alimentația zilnică, contribuind la starea lor de bine, de tihnă”, a declarat Răzvan Orbulescu, Director de Marketing FrieslandCampina România.
Napolact se implică în ”parenting”
FrieslandCampina a lansat în 2018 o campanie adresată părinților având ca obiectiv să-i asigure pe aceștia că sunt cei mai buni părinți pentru copiii lor. Compania a investit într-un dialog , astfel propunându-și să investească într-un dialog constant cu consumatorul. Astfel, pe cutiile Napolact Bio au fost printate 12 povești inspiraționale de viață pentru părinți.
Anul acesta, dialogul are continuitate prin campania ”BIOpebune”, brandul invitând consumatorii la o discuție cinstită despre lactatele ecologice, o zonă destul de îngrădită de barierele de încredere.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz