Inovație Ryanair: spațiu publicitar pe biletele de îmbarcare
Reading Time: < 1 minutÎncepând cu 18 iunie, Ryanair oferă companiilor posibilitatea de a achiziționa spațiu publicitar pe biletele de călătorie. Agențiile de publicitate își vor putea desfășura campanii mult mai bine direcționate spre obiectivele lor. Cu un nivel redus de cheltuieli și cu ajutorul unui portal unic online, Ryanair pune la dispoziție un produs care permite promovarea direct în baza de clienți a companiei. Ryanair ajunge în peste 200 de destinații din 37 de țări diferite.
”Cu peste 153 de milioane de călători înregistrați în acest an, biletele de îmbarcare oferă accces în comunitatea călătorilor din Europa. Majoritatea călătorilor își tipăresc biletele cu până la 48 de ore înainte de a se deplasa. Biletele sunt folosite, în medie, de peste opt ori pe parcursul călătoriei iar acest produs reprezintă o oportunitate unică pentru agenții de publicitate din întreaga Europă”, a declarat Greg O’Gorman, reprezentat Ryanair.
Companiile interesate de acest produs, pot afla mai multe detalii și se pot înscrie gratuit pe portalul Ryanair „BoardAd”.
Foto: © Dominik Fiebig | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz