Analize Business Digital

Inovație românească în real-estate și publicitate digitală

16 iul. 2019 3 min

Inovație românească în real-estate și publicitate digitală

Reading Time: 3 minute

Primul ecran LED transparent din România, de 108 mp, îmbracă două din fațadele unei clădiri noi din București și rulează reclame cumpărate în timp real printr-o platformă digitală dezvoltată de un startup românesc.

Inovația înseamnă, în primul rând, că cei care lucrează în birourile din clădirea The Light One, parte din ansamblul The Light dezvoltat de grupul românesc River Development, nu vor avea vederea obstrucționată de ecranul transparent. O altă inovație este legată de felul în care este cumpărat spațiul publicitare pentru ecran, achiziționat direct de advertiseri prin intermediul platformei TPS Engage, care permite media buying real-time și feedback filtrat prin analytics cu reacțiile celor care au văzut ad-ul pe ecran.

„Acest ecran nu va avea doar o funcție decorativă impresionantă, ci poate reprezenta pe termen mediu și lung o oportunitate unică și eficientă de promovare pentru clienți și, nu în ultimul rând, o sursă sustenabilă generatoare de venit pentru noi”, a declarat pentru Biz Sorin Vișoianu, CEO al River Development. În plus, arhitectura pusă în valoare de ecranul LED transparent face clădirea de birouri recognoscibilă în oraș și o transformă într-o carte de vizită importantă pentru companiile care activează acolo.

The Light One ecran LEDNoul ecran LED transparent are deja 90% grad de ocupare din faza de presale, printre clienți numărându-se Foodpanda, Samsung, Cappy, Untold și Clever. „Sistemul nostru oferă posibilitatea de a-ți eficientiza bugetul luând sloturi orare sau zilnice pe anumite rețele, ceea ce va fi posibil și pe The Light One din septembrie, odată ce se termină perioada de presale, contextualizarea automată a reclamelor în funcție de context, rapoarte în timp real și faptul că poți accesa orice ecran conectat cu tehnologia TPS Engage direct din platforma noastră”, a declarat pentru Biz cofondatorul TPS Engage, Matei Psatta.

TPS Engage a dezvoltat o platformă conectată în diferite rețele de ecrane digitale indoor și outdoor din orașe, țări și continente diferite, prin care un utilizator poate demara campanii publicitare pe mediile Digital Out Of Home (DOOH), indoor și outdoor, indiferent de orașul sau țara în care sunt instalate ecranele fizice. „În primul rând, ușurează munca tuturor celor implicați – se pot genera rapoarte și campanii direct din platforma TPS Engage. Achiziția de spațiu direct înseamnă că se pot genera campanii punctuale pentru fiecare rețea în funcție de nevoile fiecărui client. În al doilea rând, permite contextualizarea reclamelor în funcție de informații generale (vreme, momentul zilei, ziua săptămânii), dar și în funcție de datele clientului (vânzări, sezonalitate etc.) – totul automat”, arată Matei Psatta. Și în cazul The Light One, soluția raportează date în timp real pentru fiecare ecran: de exemplu, numărul de pietoni și mașini care trec în raza de vizibilitate a ecranului.

The Light One ecran LED day„Știm că astăzi tendințele din real-estate și mai ales din segmentul office sunt extrem de competitive. De aceea, suntem foarte receptivi la inovații care ar putea face diferența pentru potențialii chiriași din clădirile noastre de birouri. Trăim într-o epocă digitală în care tehnologia transformă fiecare industrie – vorbim de clădiri inteligente, mașini autonome, smart home sau smart city”, spune Sorin Vișoianu. Acesta arată că ideea colaborării cu TPS Engage pentru vinderea spațiului de reclamă pe noul ecran a venit din dorința River Development de a promova excelența românească în orice domeniu.

Proiectul The Light, situat în zona Politehnica, are design flexibil, cu suprafețe închiriabile pe etaj între 500 și 2.000 mp și un nivel de add-on factor de doar 5%, pentru a maximiza spațiile nete închiriabile. Pe partea de green building, clădirile sunt dotate cu sisteme HVAC de ultimă generație cu eficiență crescută și consum de energie mai scăzut față de standardul obișnuit. „Astăzi, clădirile nu mai reprezintă doar un loc în care muncim sau trăim, ci ele devin experiențe în sine. Spațiul construit se conectează natural la comunitatea din jurul său, la viața orașului și la nevoile consumatorului modern. Pornind de la acest deziderat am proiectat întreg ansamblu The Light, prin care ne propunem să revitalizăm arealul central-vestic al Capitalei printr-un concept de office și living”, conchide Sorin Vișoianu.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: