Dieta propusă de brandul Kiros are la bază peste două decenii de cercetare științifică și este menită să contribuie la starea de sănătate a celor care o urmează, nu doar să îi ajute să scape de kilogramele în plus. Planul de dietă este făcut în urma unor analize medicale, precum și a unei discuții despre istoricul medical al pacientului.
Dieta se bazează, în principal, pe consumul de proteine calculate individual, pentru a proteja masa musculară. Sunt incluse și cantități moderate de grăsimi sănătoase, care ajută organismul să funcționeze corect. Având în vedere că nu conține deloc zahăr, organismul nu mai folosește glucoza pentru energie, ci grăsimea din propriile rezerve. De aceea, dieta este supranumită „liposucție alimentară” și reușește să elimine adipozitățile localizate în zonele cele mai dificile, precum coapsele sau abdomenul.
Rezultatele sunt datorate și aminoacizilor specifici și colagenului hidrolizat, prezenți în suplimentele pe bază de plante, create special pentru această dietă. Potrivit creatorului său, medicul italian specializat în medicina internă și științele alimentației, Giuseppe Castaldo, pe lângă scăderea în greutate, dieta contribuie la reducerea inflamației din corp și la îmbunătățirea situației metabolice.
Mai mult decât atât, s-a dovedit eficientă și în ameliorarea unor patologii de tip metabolic și inflamator, precum psoriazisul și fibromialgia, și chiar din sfera oncologică. „Pacientul se află în centrul întregului proiect. Avem o cunoaștere etică, iar pacientul este centrul misiunii noastre, este subiectul pe care îl protejăm. Ne iubim pacientul și ne dorim ca el să se bucure de toată atenția noastră”, spune doctorul Giuseppe Castaldo, care a inventat dieta Oloproteică și a creat conceptul Kiros Diet, împreună cu profesorul universitar Luca Rastrelli, specializat în suplimente alimentare.
Prezentă pe piața din România din anul 2019, dieta Oloproteică a ajutat deja peste 1.500 de persoane. La nivel local, businessul este condus de Andreea Popa, CEO, Kiros Diet. Începând din luna mai, echipa locală își întâmpină pacienții într-un sediu nou, situat pe str. Argentina 33.
Cu ocazia rebrandingului, gama de suplimente a fost îmbogățită cu o linie de cosmetice special dezvoltate pentru pacienții care urmează diete, dar care se regăsesc și în acele situații fiziologice sau patologice care cauzează îmbătrânirea pielii, reducerea tonusului subcutanat, tendința la riduri sau vergeturi sau fragilitatea părului, cum ar fi: stresul, menopauza, andropauza, sarcina, fumatul, consumul de alcool sau expunerea la raze UV, boli cronice și inflamatorii. Aceste produse cosmetice hrănesc și echilibrează filmul hidrolipidic al pielii, prin formulele unice, bogate în substanțe nutritive, ce vin în completarea dietelor restrictive, aducând pacientului un plus de confort pe parcursul acestora.
Tot proiectul va evolua cu platforma multilingvă de consultații online, o adevărată clinică virtuală nutrițională, unde prof. Castaldo, împreună cu o echipă de nutriționiști care au urmat cursul de nutriție din cadrul Universității din Salerno, vor putea consulta pacienții din toate colțurile lumii. În cei peste 25 de ani de activitate clinică a prof. Castaldo, 30.000 de oameni au aplicat cu succes dietoterapia creată de acesta.
Experiența sa clinică și contribuția la dezvoltarea de protocoale ketogenice sigure și eficiente sunt relatate în cartea sa, „Oloproteic Diet”, ce va fi disponibila în trei limbi: română, engleză și italiană. Atât platforma, cât și cartea vor fi lansate în toamna acestui an.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…