InnovationLab. O calatorie in viitor
Reading Time: 2 minuteIn data de 17 martie 2011, revista Biz organizeaza InnovationLab, primul eveniment despre inovatie si tendintele urmatorilor 20 de ani in business, media si tehnologie. Evenimentul are loc la Hotel Howard Johnson, Bucuresti. Mai multe detalii despre program si inscriere se gasesc aici.
In premiera, cel mai mare portal de inovatie din Europa vine in Bucuresti la invitatia revistei Biz pentru a prezenta o incursiune spectaculoasa in viitorul urmatorilor 20 de ani, urmata de un training despre cum sa generezi inovatie in afaceri si proiecte de zi cu zi.
Cum arata viata ta peste 20 de ani?
“Inchipuieste-ti ca te trezesti dimineata, te dai jos din pat si iti pui o pereche de lentile de contact active care transforma totul in jurul tau. Obiectele casnice prind viata, cutia de cereale afiseaza informatii digitale despre nutritie, poti schimba peisajul de la fereastra cu o insula tropicala in timp ce iti bei cafeaua si faci videochatting cu cel mai bun prieten….Nu este science fiction, ci un proiect aflat in teste la Universitatea Washington din Seattle. Si, cel mai probabil, este scenariul vietii tale peste 10 de ani.” Acesta este mesajul lui Nick Sohnemann, Innovation Advisor la TrendOne Hamburg, speakerul international si leaderul echipei de traineri a evenimentului.
Nick va purta audienta intr-o calatorie in viitorul anilor 2021 unde realitatea este surprinzatoare, daca nu chiar socanta. Aceasta proiectie a realitatii de peste 20 de ani este sustinuta pe baza inovatiilor dominante identificate de laboratorul de research TrendOne, care au devenit trenduri la nivel global. Intre temele conferintei “Calatorie in viitor” enumeram:“Calatorie in anul 2021.”, “Cum se schimba business-ul, media si tehnologiile in urmatorii 20 de ani?”, “Outernet-ul si revolutia Internetului in lumea reala”, “Augmented Reality, hiperlocalizarea, virtualizarea”,”Inovatiile anului 2011”.
Ziua continua cu trainingul Radical Game. Cu o durata de sase ore, acest training se desfasoara in trei sesiuni. El preda metoda originala ce transforma trendurile prezentate in prima sesiune in inovatii practice, aplicabile in afaceri si in proiectele zilnice.
Participantii vor invata cum sa creeze produse noi si un mediu inovativ in companiile in care lucreaza. Motto-ul este “Inovatie prin combinarea trendurilor existente, pana la aparitia ideii castigatoare”
Evenimentul se adreseaza celor care vor sa inteleaga trendurile la nivel global precum si modul in care aceste sa pot transforma la nivel practic in inovatii in propriul business sau proiect. Sunt asteptati sa participe top manageri, antreprenori, specialisti in comunicare, manageri de marketing, manageri de research si dezvoltare, reprezentanti agentii media si de publicitate, brand manageri din telecomunicatii, bloggeri si specialisti new media.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz