INMEDIO Flagship Store este noul magazin din rețeaua de magazine INMEDIO, parte a grupului Lagardère Travel Retail, care se va deschide în Promenada Mall din București. Magazinul a trecut printr-un proces de transformare și vine acum în întâmpinarea clienților săi cu experiențe noi atât din punct de vedere al gamei extinse de produse, cât și al unui design nou al spațiului. INMEDIO este prezent pe piața locală de 26 de ani, iar în prezent numără 219 locații în 55 de orașe din țară.
În 2022, în rețeaua INMEDIO fost vândute peste 67 milioane de produse, brandul fiind deja un reper urban pentru toți cei care au nevoie de produse de primă necesitate, pe care să le achiziționeze rapid. Cu o atenție orientată constant către nevoile consumatorilor și către îmbunătățirea experienței in-store, INMEDIO și-a redefinit recent filosofia de dezvoltare și identitatea magazinelor din rețea.
În contextul extinderii mall-ului Promenada, spre branduri premium, oferte de top și focus pe experiența de cumpărături, noul flagship store INMEDIO se aliniază planurilor NEPI.
Designul noului spațiu, minimalist cu influențe pop, reușește prin grafică, finisaje, culori și texturi să creeze o senzație de continuitate a experienței în aceasta galerie, alături de dinamica și vizualul din Promenada Mall.
Flagship store INMEDIO este personalizat prin o serie de detalii, care îl diferențiază de restul magazinelor INMEDIO, respectiv prin elementele de expunere și decorative noi, precum:
• mobilier tip insulă cu o formă rotunjită, fluidă, cu un impact vizual maxim dar și capacitate de expunere pentru mai multe tipuri de produse, față de magazinele standard,
• elemente de design tip jardiniere/expuneri plante, care contrastează vizual prin complementaritate cu roșu-ul specific brandului, aducând impact și conexiune cu elementele naturale, aspecte care se transformă într-o senzație de relaxare percepută de clienți,
• sistem intercalat de iluminat, cu inelele suspendate și cu plante decorative, constituind o noutate în designul spațiului și care contribuie la un look fresh și dinamic,
• gama cromatică a brandului a schimbat proporția utilizării culorilor astfel încât albul utilizat cu texturi variate (coba, lemn) devine fundalul perfect pentru evidențierea produselor „vedetă” dar și a brandurilor partenere (cornerul So!Coffee).
Noul flagship oferă clienților din mall noi categorii de produse și o selecție special dedicată acestei locații: produse colectibile, manga, figurine, Fan Corner-ul lansat în colaborare cu Federația Română de Fotbal, produse conexe gamingului, presă internațională în cea mai mare diversitate din țară și o selecție variată de băuturi.
Pentru o experiență completă, ecranele digitale ample sunt plasate la intrare pentru a întâmpina clienții și pentru a le oferi o perspectivă completă asupra comunicării de brand a produselor și a ofertelor.
În prezent în magazinele INMEDIO lucrează peste 650 de persoane, primul magazin fiind deschis în 1997 în incinta InterContinental Athénée Palace (fostul hotel Hilton) din București. Anul 2003 a marcat deschiderea primului magazin Inmedio într-o galerie comercială, iar în 2016 a fost inaugurat primul magazin stradal, în piața Sfatului din Brașov.
INMEDIO, alături de întreaga companie Lagardère Travel Retail România, își reconfirmă planul de a investi în dezvoltarea retailului românesc, continuănd să împărtășească know-how-ul dobândit, ceea ce se reflectă asupra extinderii rețelei de parteneri, a producătorilor și a antreprenorilor.
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…