PR

Initiative România devine noua agenție media pentru Avon România

Reading Time: 2 minute

Initiative România este noua agenție media care, începând cu luna mai, va asigura servicii de strategie, research, planning și media buying offline pentru Avon România, unul dintre cele mai cunoscute branduri din industria de beauty.

Parteneriatul s-a concretizat în urma unui pitch regional desfășurat în 11 țări, cu decizie locală pe fiecare piață. Procesul de selecție a durat timp de patru luni și a fost unul complex, construit pe baza unui brief cu cerință de generare de awareness pentru trei mari categorii din portofoliul Avon: make-up, parfumuri și skincare.

În cadrul acestuia, echipa Initiative a primit trei probe de planning și strategie, plus o probă de media buying pe care le-a soluționat conform așteptărilor și nevoilor brandului, îndeplinind astfel condițiile de selecție ca agenție de media pentru piața din România.

„Am găsit la Initiative exact mixul pe care îl căutam pentru partenerul nostru de media: experiență relevantă, know-how puternic, o bună înțelegere a brandului și propuneri ambițioase, personalizate și adresate conform specificului și nevoilor noastre. Suntem încântați de alegerea făcută și nerăbdători să avem cât mai multe proiecte frumoase împreună. Considerăm că am ales partenerul cel mai potrivit care să ne susțină în toate demersurile și să ne ajute să ne creștem și mai mult vizibilitatea”, a spus Cristina Avram, Head of Marketing, Avon România.

„Avon este un brand cu istorie care este prezent prin produsele sale de beauty în rutina multor femei din țara noastră. Ne bucurăm că am fost selectați să fim alături de un astfel de brand cu renume și suntem convinși că parteneriatul nostru va avea rezultatele dorite și că vom aduce Avon și mai aproape de femeile din România, căci vrem să consolidăm și să creștem vizibilitatea brandului. Mulțumim pentru încredere și oportunitatea de a lucra cu un brand atât de îndrăgit, care face atât de multe pentru femei”, a adăugat Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative România.

Avon este un brand prezent de două decenii pe piața din România, timp în care a creat una dintre cele mai mari comunități de femei, a dezvoltat și susținut campanii și inițiative care să contribuie la independența lor, la un trai mai bun și un standard de viață ridicat. Alături de Initiative, brandul își continuă misiunea de susținere a femeilor și de a aborda frumusețea într-un mod diferit.

Echipa Avon: Cristina Avram (Head of Marketing), Ana Nicolae (Head of Integrated Communication).

Echipa Initiative pentru Avon: Alexandra Olteanu (Managing Director), Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Cătălin Florea (Head of Product), Ruxandra Ștefan (Communication Design Director), Anca Tănase (Head of Unit & Account Director), Ruxandra Stan (Head of Media Partnerships), Cristi Lincu (Account Manager), Adelina Danilov (Media Planner), Denisa Andrei (Insights Researcher), Corina Burlan (Senior Researcher).

Despre Initiative

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, Golin și Medic One.

Romanita Oprea

Recent Posts

Angajatorii s-au pregătit pentru Black Friday și pentru sărbători: numărul total de joburi din piață a crescut cu peste 15% în ultima lună

Aproape 30.000 de joburi noi au fost postate de la începutul lunii octombrie, în creștere cu mai mult de 15%…

8 minute ago

Efectul Black Friday: „Am mobilizat toate departamentele și, spre seară, aproape toată lumea din firmă procesa comenzi, ca să putem face față”

O singură zi înseamnă luni de pregătire pentru mulți dintre selleri din eMAG Marketplace. Pentru Kettler România Wellness Solutions pregătirile…

3 ore ago

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

12 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

13 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

16 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

18 ore ago