Inițiativă online care pune producătorii locali în contact cu potențialii clienți
Reading Time: < 1 minutBASF a creat un program care să aducă mai ușor producătorii locali în atenția potențialilor lor clienți, adunând într-o pagină dedicată în cadrul site-ului propriu informații despre micii producători din întreaga țară, precum și despre platforme online care susțin comercializarea produselor acestora.
Pagina are secțiuni distincte pentru fermieri și pentru consumatori, având și interviuri cu mici fermieri care au găsit soluții pentru a face față situației actuale, articole despre protecția culturilor în condițiile climatice curente, sfaturi practice sau informații despre modul în care se pot promova și vinde online, în siguranță, produsele alimentare.
Pagina BASF pentru acest proiect reunește deja ofertele câtorva zeci de mici fermieri, iar compania își propune să actualizeze în continuare această secțiune și cu alte informații despre producătorii locali, pentru a crea o resursă valoroasă pentru consumatori.
BASF organizează și un concurs pe pagina sa de Facebook, la care participarea se face prin postarea de clipuri video de promovare a activității în cadrul fermei, prin prezentarea produselor, dar și prin explicarea provocărilor cărora fermierii trebuie să le facă față. Concursul se derulează până pe 12 mai 2020 și va premia, prin tragere la sorți, zece participanți. BASF va cumpăra produse de la fermierii câștigători pentru a le oferi, prin intermediul unor ONG-uri care și-au manifestat dorința de a susține inițiativa, către oameni aflați în dificultate.
În România există 3,4 milioane de mici ferme de familie și peste 20% din populația aptă de muncă este implicată în agricultură, astfel că, în condițiile actualelor restricții determinate de pandemia de COVID-19 este nevoie de soluții rapide care să permită continuarea activității agricole, a producției și a vânzării de alimente.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz