Stiri

Înghețata artizanală, tot mai apreciată de români

Reading Time: 2 minute

Înghețata artizanală a reușit să treacă bariera sezonalității, fiind căutată și savurată de pofticioșii din țară, chiar și în anotimpurile cu temperaturi scăzute.

În magazinul Greek Taste din piața Floreasca, înghețata artizanală a reușit să treacă bariera sezonalității, fiind căutată și achiziționată de consumatori, chiar și în anotimpurile cu temperaturi scăzute. Aceasta se află în top trei cele mai cumpărate produse din magazin, alături de categoria de ulei de măsline și brânzeturi. Mai mult, înghețata la caserolă, adusă de la producătorul grec Kayak, a fost cea care a câștigat cel mai mult teren în 2020, înregistrând vânzări cu 10% mai mari, comparativ cu 2019.

 „A fost surprinzător și pentru noi să observăm că înghețata este totuși desertul preferat al multora dintre români, chiar și în sezonul rece. Iar, noi îi ajutăm în mod activ să facă această alegere, prin organizarea sesiunilor de degustări și a campaniilor în rețelele de socializare. De asemenea, înghețata la caserolă a avut creșteri semnificative în ceea ce privește vânzările de anul trecut. Și cum consumul se mutase în mare parte, în casă, aceasta a fost ideală de consumat în siguranță, acasă, alături de întreaga familie ”, a explicat Raluca Manolis, manager Greek Taste.

În ceea ce privește tendințele de consum ale românilor în materie de înghețată, Raluca Manolis este de părere că românii își doresc să cumpere un produs de o calitate înaltă, realizat doar cu ingrediente naturale, fără zahăr și fără lactoză, și, daca se poate, vegan. Iar exact așa, sunt sortimentele care se găsesc în magazinul Greek Taste. „Cred că anul 2021 îl va depăși pe 2020, în ceea ce privește vânzările de înghețată. Observăm de la un an la altul, o creștere semnificativă datorată notorietății pe care o câștigă în timp înghețata de la Greek Taste, notorietate datorată în principal, clienților mulțumiți care aduc și alți clienți. De asemenea, ne-am propus pentru anul viitor, extinderea rețelei de magazine, atragerea de noi parteneri în rețeaua de distribuție și dezvoltarea francizei Greek Taste”.

Cea mai îndrăgită aromă – cea de fistic

Fistic, mandarine, lămâie cu busuioc, iaurt & mango, iaurt și fructul pasiunii, ciocolată, stracciatella, vanilie – sunt doar o parte dintre aromele de înghețată artizanală regăsite în vitrina de la Greek Taste. De ce este atât de deosebită această înghețată? Pentru că este realizată din 100% ingrediente naturale, fără zahăr, coloranți, conservanți sau prafuri. Nici sortimentele de sorbet nu fac excepție de la regulă, nu conțin zahăr, fiind îndulcite cu stevia de cea mai bună calitate. „Stevia nu se simte în gustul înghețatei, iar cine o încearcă nu va putea să facă vreo diferență între înghețata noastră îndulcită cu stevia și cea îndulcită cu zahăr”.

„În mod obișnuit, avem 13 sortimente de înghețată care reprezintă toată gama furnizorului nostru artizanal, iar aceste sortimente se schimbă în funcție de sezon – deoarece în fabricație se folosesc doar materii prime proaspete. Cea mai îndrăgită aromă de înghețată este cea de fistic – realizată cu pastă de fistic din insula Eghina (sursa celui mai bun fistic din lume), iar la sorbet, aroma de mandarine se detașează față de celelalte, dacă privim din perspectiva vânzărilor, fiind realizată cu mandarine din insula Chios – au denumire de origine protejate și sunt faimoase pentru aroma lor intensă și gustul deosebit”.

Înghețata artizanală Kayak este disponibilă atât la cornet, cât și la caserola, cu arome inedite precum, ciocolată pură belgiană cu chipsuri de ciocolată, vanilie cu biscuiți, caramel & migdale, ciocolată albă cu fructul pasiunii, lămâiță, mentă cu chipsuri de ciocolată, Pavlova cu cremă de vișine și bezea, vanilie din Madagascar.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Ce măsuri a luat TikTok pentru a proteja integritatea alegerilor în România

În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…

23 de ore ago

PPC Renewables construiește trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de 100 MW

PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…

23 de ore ago

Xiaomi lansează în România brățările inteligente Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active

Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…

o zi ago

AROBS Engineering testează AlertBox, care va conecta Starlink și Iridium la sistemele naționale de management al situațiilor de urgență

AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…

o zi ago

Avon deschide propriul concept store în București

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…

o zi ago

Fondatorii Revolut anunță pentru 2025 asistent AI, credit ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri

Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…

o zi ago