Înghețata artizanală, tot mai apreciată de români
Reading Time: 2 minuteÎnghețata artizanală a reușit să treacă bariera sezonalității, fiind căutată și savurată de pofticioșii din țară, chiar și în anotimpurile cu temperaturi scăzute.
În magazinul Greek Taste din piața Floreasca, înghețata artizanală a reușit să treacă bariera sezonalității, fiind căutată și achiziționată de consumatori, chiar și în anotimpurile cu temperaturi scăzute. Aceasta se află în top trei cele mai cumpărate produse din magazin, alături de categoria de ulei de măsline și brânzeturi. Mai mult, înghețata la caserolă, adusă de la producătorul grec Kayak, a fost cea care a câștigat cel mai mult teren în 2020, înregistrând vânzări cu 10% mai mari, comparativ cu 2019.
„A fost surprinzător și pentru noi să observăm că înghețata este totuși desertul preferat al multora dintre români, chiar și în sezonul rece. Iar, noi îi ajutăm în mod activ să facă această alegere, prin organizarea sesiunilor de degustări și a campaniilor în rețelele de socializare. De asemenea, înghețata la caserolă a avut creșteri semnificative în ceea ce privește vânzările de anul trecut. Și cum consumul se mutase în mare parte, în casă, aceasta a fost ideală de consumat în siguranță, acasă, alături de întreaga familie ”, a explicat Raluca Manolis, manager Greek Taste.
În ceea ce privește tendințele de consum ale românilor în materie de înghețată, Raluca Manolis este de părere că românii își doresc să cumpere un produs de o calitate înaltă, realizat doar cu ingrediente naturale, fără zahăr și fără lactoză, și, daca se poate, vegan. Iar exact așa, sunt sortimentele care se găsesc în magazinul Greek Taste. „Cred că anul 2021 îl va depăși pe 2020, în ceea ce privește vânzările de înghețată. Observăm de la un an la altul, o creștere semnificativă datorată notorietății pe care o câștigă în timp înghețata de la Greek Taste, notorietate datorată în principal, clienților mulțumiți care aduc și alți clienți. De asemenea, ne-am propus pentru anul viitor, extinderea rețelei de magazine, atragerea de noi parteneri în rețeaua de distribuție și dezvoltarea francizei Greek Taste”.
Cea mai îndrăgită aromă – cea de fistic
Fistic, mandarine, lămâie cu busuioc, iaurt & mango, iaurt și fructul pasiunii, ciocolată, stracciatella, vanilie – sunt doar o parte dintre aromele de înghețată artizanală regăsite în vitrina de la Greek Taste. De ce este atât de deosebită această înghețată? Pentru că este realizată din 100% ingrediente naturale, fără zahăr, coloranți, conservanți sau prafuri. Nici sortimentele de sorbet nu fac excepție de la regulă, nu conțin zahăr, fiind îndulcite cu stevia de cea mai bună calitate. „Stevia nu se simte în gustul înghețatei, iar cine o încearcă nu va putea să facă vreo diferență între înghețata noastră îndulcită cu stevia și cea îndulcită cu zahăr”.
„În mod obișnuit, avem 13 sortimente de înghețată care reprezintă toată gama furnizorului nostru artizanal, iar aceste sortimente se schimbă în funcție de sezon – deoarece în fabricație se folosesc doar materii prime proaspete. Cea mai îndrăgită aromă de înghețată este cea de fistic – realizată cu pastă de fistic din insula Eghina (sursa celui mai bun fistic din lume), iar la sorbet, aroma de mandarine se detașează față de celelalte, dacă privim din perspectiva vânzărilor, fiind realizată cu mandarine din insula Chios – au denumire de origine protejate și sunt faimoase pentru aroma lor intensă și gustul deosebit”.
Înghețata artizanală Kayak este disponibilă atât la cornet, cât și la caserola, cu arome inedite precum, ciocolată pură belgiană cu chipsuri de ciocolată, vanilie cu biscuiți, caramel & migdale, ciocolată albă cu fructul pasiunii, lămâiță, mentă cu chipsuri de ciocolată, Pavlova cu cremă de vișine și bezea, vanilie din Madagascar.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz