ING, un nou concept de office
Reading Time: 3 minuteING Bank România a inaugurat un nou concept de office (situat pe Calea Dorobanți 135-145, București), ce își propune să ofere o reinterpretare a rolului pe care îl are sediul clasic de bancă.
„Acasă la ING” aduce un nou concept bazat pe un design modern, într-un spațiu deschis și relaxat, dar și pe redefinirea relației cu banca, cu un accent mai mare pe consultanță, relevanță și timp eficientizat, arată banca, într-un comunicat de presă.În 2019, ING testează, într-un proiect pilot, noul tip de office ce pune în prim plan experiența clienților utilizând un nou model de servire și elemente de design interior care să facă clienții să se simtă „acasă la ING”. Astfel, un accent deosebit se va pune pe consiliere și educație financiară digitală, pentru a susține și inspira clienții să facă cele mai potrivite alegeri în funcție de nevoile acestora.
Noul design al office-ului aduce spații ca „inima ING” – zona de întâmpinare unde clienții devin musafiri în casa ING; zona digitală – pentru facilitarea operațiunilor și tranzacțiilor bancare digitale; zonele semi-private – birouri deschise pentru consultanță personalizată într-un mediu primitor, precum și zona privată pentru discuții cu un grad mai mare de complexitate. Prin urmare, clienții nu vor mai intra într-un sediu căutând un birou sau un ghișeu, ci vor fi întâmpinați și direcționați în funcție de solicitările lor și se pot bucura de o cafea bună pregătită în office înainte de a fi preluați de consultantul potrivit, arată reprezentanții ING.
Prima casă ING a fost inaugurată în Amstelveen, Olanda, în 2016. Un an mai târziu, un concept similar a fost implementat în Belgia. Ulterior, au fost demarate proiecte-pilot la nivel global, în Polonia, Spania și Turcia. România este a șasea țară care a preluat conceptul de casă ING, și spre finalul acestui an, se va alătura și Italia.
Între digitalizare și nevoia de consultanță individuală
„Casa ING reflectă răspunsul nostru la dinamica societății și la nevoile specifice ale clienților. Pe de o parte, întâlnim tendințele tot mai accentuate de digitalizare, și pe de altă parte, recunoaștem o nevoie incontestabilă de comunicare si consultanță, cu voaloare adăugată, prin discuție față în față cu un consultant. La ING, ne străduim să facem viața clienților noștri mai ușoară, să îi sprijinim să fie mereu cu un pas înainte, în viață și în afaceri. Am pus mereu preț pe servicii disponibile oriunde, oricând și instant. Ne dorim să extindem această strategie și în zona de office. Oricine poate veni să viziteze noul office ING să descopere toate soluțiile digitale pe care le oferim, într-un mediu prietenos și primitor, să discute cu consultanții noștri despre servicii și produse de banking, în timp ce beau împreună o cafea”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking ING.
Noutățile de anul trecut au venit ca răspuns la comportamentul clienților noștri care au petrecut mai mult timp pe dispozitive mobile și platforme digitale, prioritizând accesul instant la servicii și produse. Astăzi, clienții ING se autentifică în Home’Bank o dată la 2 zile pentru a efectua tranzacții și a-și verifica conturile, precum și pentru a accesa noi produse disponibile instant sau platforma de reduceri ING Bazar. Deși vizitează office-ul o dată pe an, atunci când o fac, clienții ING se regăsesc în cele mai importante momente din relația cu banca și caută consultanți bine pregătiți care le pot oferi, cu adevărat, opțiuni financiare relevante.
Proiectul-pilot inițiat de ING își propune să analizeze răspunsul clienților la acest nou tip de office, ce se diferențiază nu numai prin noi elemente de design interior, ci și un alt tip de interacțiune între personalul băncii și clienți.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz