Finanțe

ING introduce retragerile de bani fără card de la bancomatele proprii

Reading Time: 2 minute

Începând cu acest weekend, clienții ING care dețin un cont curent au posibilitatea de a retrage de la toate bancomatele ING din România sume mici de numerar fără a-și folosi cardurile.

Funcționalitatea poate fi accesată exclusiv prin aplicația mobilă Home’Bank, unde clienții pot genera un cod format din șase cifre care va fi ulterior solicitat și introdus la bancomat. 90% din accesările Home’Bank provin de pe dispozitive mobile.

Javier Montes Pita, Head of Retail ING Bank Romania

În timp ce majoritatea dintre noi ar ieși din casă fără portofele, este mult mai puțin probabil să facem asta fără telefoanele noastre. Noi o vedem ca pe o soluție pentru acele momente în care ai nevoie rapid de o sumă mică de numerar, ți-ai uitat cardul acasă, iar plata mobilă nu este o opțiune dintr-un motiv sau altul„, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail ING Bank Romania.

Retragerile fără card pot fi făcute numai pentru conturile curente în lei, iar limita de retragere este de 500 de lei pe zi, respectiv 10.000 de lei pe lună. Odată finalizate tranzacțiile, clienții primesc notificări push sau sms, dacă cele două opțiuni sunt activate în aplicație.

Cum funcționează?

Utilizatorul accesează secțiunea Plăți din aplicația mobilă Home’Bank, apoi secțiunea Retragere fără card, unde selectează suma și contul curent din care aceasta va fi retrasă.

Codul format din șase cifre este apoi generat și are o disponibilitate de maximum 15 minute. Odată generat, validitatea codului poate fi verificată în Home’Bank, unde clienții au un cronometru în timp real în secțiunea dedicată, precum și un pop-up în pagina de pornire a aplicației care îi avertizează că au un cod activ.

Utilizatorii aplicației mobile Home’Bank au opțiunea de a dezactiva codul în timpul celor 15 minute de valabilitate, în cazul în care se răzgândesc în privința sumei pe care doresc să o retragă sau doresc anularea operațiunii cu totul.

Depuneri fără card

Pentru cei care doresc să depună numerar fără a-și folosi cardurile, banca a lansat în 2018 un serviciu destinat atât clienților, cât și non-clienților. Acest serviciu se bazează pe același principiu, însă codul este generat de consultanții ING Office, iar valabilitatea acestuia se încheie la sfârșitul zilei în care a fost emis (23:59 PM).

Persoanele care doresc să depună trebuie să comunice consultanților ING Office IBAN-urile în care doresc să depună numerar, sursa banilor și scopul transferului (conform cerințelor legale de a obține aceste detalii). Apoi, primesc un cod care poate fi utilizat pentru depunerea în bancomat.

Foto: © Constantin Opris | Dreamstime.com

Gabriel Barliga

Recent Posts

De 25 de ani, revista Biz scrie istorie în presă și evenimentele de business

Acum 25 de ani se lansa în România prima revistă de business. O revistă care aducea culoare într-o lume gri,…

4 ore ago

Festivalul de film BIFF aniversează 20 de ani

Cea de a XX-a ediție, aniversară, a Bucharest Internațional Film Festival (BIFF - www.biff.com.ro), singura competiție cinematografică internațională de film…

8 ore ago

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de calitatea autogărilor

Cu ocazia Săptămânii Europeane a Mobilității și a Zilei Mondiale fără Mașini, FlixBus atrage atenția asupra importanței de a avea…

8 ore ago

Educarea și informarea, o prioritate strategică pentru MagnaPharm

MagnaPharm marchează 30 de ani de excelență în industria farmaceutică, fiind un jucător cheie în segmentul de marketing & sales…

10 ore ago

Beatrice Chiș, ETi: Performanță cu zâmbetul pe buze

Beatrice Chiș, International Executive Marketing Director la ETi, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…

11 ore ago

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…

12 ore ago