Începând cu acest weekend, clienții ING care dețin un cont curent au posibilitatea de a retrage de la toate bancomatele ING din România sume mici de numerar fără a-și folosi cardurile.
Funcționalitatea poate fi accesată exclusiv prin aplicația mobilă Home’Bank, unde clienții pot genera un cod format din șase cifre care va fi ulterior solicitat și introdus la bancomat. 90% din accesările Home’Bank provin de pe dispozitive mobile.
“În timp ce majoritatea dintre noi ar ieși din casă fără portofele, este mult mai puțin probabil să facem asta fără telefoanele noastre. Noi o vedem ca pe o soluție pentru acele momente în care ai nevoie rapid de o sumă mică de numerar, ți-ai uitat cardul acasă, iar plata mobilă nu este o opțiune dintr-un motiv sau altul„, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail ING Bank Romania.
Retragerile fără card pot fi făcute numai pentru conturile curente în lei, iar limita de retragere este de 500 de lei pe zi, respectiv 10.000 de lei pe lună. Odată finalizate tranzacțiile, clienții primesc notificări push sau sms, dacă cele două opțiuni sunt activate în aplicație.
Cum funcționează?
Utilizatorul accesează secțiunea Plăți din aplicația mobilă Home’Bank, apoi secțiunea Retragere fără card, unde selectează suma și contul curent din care aceasta va fi retrasă.
Codul format din șase cifre este apoi generat și are o disponibilitate de maximum 15 minute. Odată generat, validitatea codului poate fi verificată în Home’Bank, unde clienții au un cronometru în timp real în secțiunea dedicată, precum și un pop-up în pagina de pornire a aplicației care îi avertizează că au un cod activ.
Utilizatorii aplicației mobile Home’Bank au opțiunea de a dezactiva codul în timpul celor 15 minute de valabilitate, în cazul în care se răzgândesc în privința sumei pe care doresc să o retragă sau doresc anularea operațiunii cu totul.
Depuneri fără card
Pentru cei care doresc să depună numerar fără a-și folosi cardurile, banca a lansat în 2018 un serviciu destinat atât clienților, cât și non-clienților. Acest serviciu se bazează pe același principiu, însă codul este generat de consultanții ING Office, iar valabilitatea acestuia se încheie la sfârșitul zilei în care a fost emis (23:59 PM).
Persoanele care doresc să depună trebuie să comunice consultanților ING Office IBAN-urile în care doresc să depună numerar, sursa banilor și scopul transferului (conform cerințelor legale de a obține aceste detalii). Apoi, primesc un cod care poate fi utilizat pentru depunerea în bancomat.
Foto: © Constantin Opris | Dreamstime.com
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…