ING Bank România lansează plata direct cu telefonul mobil
Reading Time: 2 minuteClienții ING Bank România care au telefoane cu Android versiunea 4.4 sau superioară și capabilități NFC vor putea plăti de astăzi direct cu telefonul mobil la terminalele POS care permit plăți contactless. ING lucrează și la o soluție pentru utilizatorii iOS.
Serviciul de plată cu telefonul mobil ING Pay poate fi activat direct din ING Home’Bank, după actualizarea aplicației, fără vreun comision sau taxă de utilizare. La activarea ING Pay se emite instant și gratuit un card virtual, atașat la oricare dintre conturile curente în lei deschise la ING. Clientul poate configura singuri contul pe care activează plata cu telefonul, pot activa ING Pay pe două telefoane înregistrate ca dispozitive de încredere și pot seta din ING Home’Bank limitele de tranzacționare pentru plățile cu telefonul.
„70% dintre utilizatorii ING Home’Bank accesează serviciul de pe telefonul mobil pentru a face tranzacții, a verifica contul, a rezerva o ofertă în ING Bazar sau a lua creditul de nevoi personale online. Tot mai mult clienți își doresc opțiunea unei bănci pur digitale, promisiune pe care ne-o asumăm, iar plata cu telefonul mobil este încă un pas în această direcție”, declară Michal Szczurek, CEO al ING Bank România.
ING Pay poate fi folosit chiar dacă telefonul nu este conectat la internet, pentru maximum 10 tranzacții într-un interval de 15 zile. Apoi, va fi nevoie de o conectare la internet pentru o validare de securitate. Plata efectivă cu telefonul presupune doar apropierea telefonului de POS, cu ecranul aprins, indiferent dacă acesta este sau nu deblocat, fără să fie nevoie ca aplicația ING Home’Bank să fie deschisă. ING Pay poate fi folosit la orice POS care acceptă plata contactless din țară sau din străinătate. Dacă valoarea tranzacției depășește suma limită setată din Home’Bank, utilizatorul va introduce codul pin setat pentru acest card direct în POS.
La fiecare plată cu ING Pay, clienții primesc o notificare direct pe telefon și, de aceea, o dată cu această lansare, serviciul de alerte push devine gratuit pentru toți clienții ING.
În prezent 625.000 de clienți folosesc activ platforma ING Home’Bank dintre care 427.000 o accesează de pe telefonul mobil, logându-se de 15 ori pe lună, în medie. Frecvența logărilor este la jumătate pentru utilizatorii aplicației de pe desktop. La nivelul tranzacțiilor, numărul este similar între cele două canale, cu o medie de 5 tranzacții pe lună de pe telefon și 4 tranzacții de pe desktop. ING Bank România are în prezent întreg portofoliul de carduri de tip contactless și raportează 700.000 de clienți care fac în medie 16 tranzacții pe lună la POS-urile comercianților.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz