Influencerii de top din gaming investesc în performanță
Reading Time: 2 minuteUn nou sondaj global, realizat de Kaspersky, explorează rolul performanței pentru grupurile de gameri și atitudinile lor față de acest aspect.
Sondajul, comandat de Kaspersky, arată că influencerii de top din gaming se simt pregătiți să cheltuiască cel mai mult pentru optimizarea performanței, 41% investind „o sumă foarte mare” pentru a obține acest lucru. Liderii de opinie de top sunt cei mai interesați de performanță, peste jumătate (53%) fiind de acord că rezultatele lor depind de nivelul de performanță și cel mai frecvent investesc în componente de computer (76%) sau accesorii precum mouse-ul sau tastatura (61%).
Potrivit cercetării Fortune Business Insights, piața globală de hardware pentru jocuri este estimată la 3,46 miliarde de dolari SUA în 2022 și se așteaptă să ajungă la 5,23 miliarde de dolari până în 2027. Allied Market Research estimează că piața globală de accesorii pentru jocuri a fost evaluată la 6,1 miliarde de dolari în 2021 și se estimează că va ajunge la 14,4 miliarde USD până în 2030.
Cercetarea Kaspersky confirmă că influencerii de top din gaming văd performanța ca fiind cheia succesului, 53% fiind de acord că merită să investească în echipamente care îi ajută să reușească.
Pentru o performanță îmbunătățită, influecerii sunt dispuși să investească într-o putere mai mare a PC-ului (47%), un set de căști cu microfon (44%) sau o tastatură (44%).
Această perspectivă diferă de datele generale ale comunității de gaming, unde cele mai importante modalități de îmbunătățire a performanței sunt puterea computerului (49%), antrenamentul (41%) și lățimea de bandă, plus vitezele de down și upload sau ping (40%).
Pentru a menține un nivel ridicat de performanță, dar și securitatea sistemelor, Kaspersky recomandă următoarele:
• O soluție de securitate puternică și fiabilă vă va fi de mare ajutor, mai ales dacă nu vă va încetini computerul în timp ce jucați. Dar, în același timp, vă va proteja de orice posibilă amenințare cibernetică.
• Este mai sigur să cumpărați jocuri doar de pe site-uri oficiale și să așteptați reducerile – acestea au loc în mod regulat, trebuie doar să urmăriți anunțurile oficiale.
• Încercați să evitați să cumpărați primul lucru care apare. Chiar și în timpul reducerilor de vară de la Steam, înainte de a cumpăra titluri mai puțin cunoscute, citiți recenziile. Dacă o ofertă sună prea bine ca să fie adevărată, probabil că e una înșelătoare.
• Atenție la campaniile de phishing și la jucătorii necunoscuti. Verificați cu atenție site-urile web către care sunteți redirecționat prin link-urile din e-mailurile primate, ca și extensiile fișierelor pe care urmează să le deschideți.
În cadrul raportului, Kaspersky a definit următoarele categorii de jucători:
• eSports Pros
Văd performanța în joc ca fiind extrem de importantă; au participat la turnee cel puțin o dată în ultimii doi ani; fie își construiesc un venit din gaming, fie își doresc doar să câștige niște bani în plus din această activitate
• eSports Amateurs
Au participat la turnee și competiții cel puțin o dată în ultimii doi ani; NU căută oportunități de a face bani din activitatea lor de gaming
• Hardcore Gamers
Joacă cel puțin 20 de ore pe săptămână
• Gadget Gamers
Investesc o sumă mare sau foarte mare de bani pentru a-și îmbunătăți performanța de joc (hardware/ antrenament/ nutriție etc.)
• Gaming Influencers
Stream cel puțin o dată pe lună; au minimum 1.000 de urmăritori
• Top Gaming Influencers
Stream cel puțin o dată pe săptămână și au cel puțin 10.000 de urmăritori
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz