Industria de PR la raport
Reading Time: < 1 minut<p> Desi de la izbucnirea crizei multe voci s-au grabit sa proclame sfarsitul industriei de PR, transformarile prin care domeniul trece acum demonstreaza exact contrariul. PR-ul nu moare, doar se transforma. Nu inseamna ca din tot procesul de metamorfozare, toti vor iesi invingatori. Vor fi si esecuri. Unele rasunatoare. Altele mai putin relevante. La nivel de industrie insa viitorul nu este nici pe departe atat de sumbru pe cat ar crede unii.</p> <p> </p> <p> Ce s-a schimbat fundamental in ultimii ani in zona serviciilor de PR? Cat de dureroase au fost taierile bugetelor? Cum s-au regrupat noile raporturi de fort? Ce lectii au invatat oamenii de PR si ce au de gand sa faca de acum inainte? La toate aceste intrebari am gasit raspunsuri discutand cu 15 dintre cei mai cunoscuti oameni de PR din Romania. Toate acestea intr-un numar special, dedicat industriei de PR.</p> <p> </p> <p> <em>Acest numar al revistei Biz poate fi gasit la chioscurile de presa ale retelelor Inmedio, Relay, R-Kiosk si Rautakirja.</em></p> <p> </p> <p> ***</p> <p> <strong>PROMO</strong><br /> <a href=”http://www.bizforum.ro/management360/”>MANAGEMENT360. </a>Conferinta despre strategii si eficienta in management<br /> <a href=”http://www.bizforum.ro/”>PR AND THE WEB</a>. Forum despre PR2.0 si comunicare digitala<br /> <a href=”http://www.revistabiz.ro/topsocialbrands/”>TOP SOCIAL BRANDS.</a> Strategiile de social media ale marilor branduri</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz