Industria de PR, la raport
Reading Time: < 1 minut<p> <strong>Ne place recunoasterea. Stim ca imaginea este importanta. Vrem sa fim admirati. Vrem sa ni se re cunoasca meritele, dar nu in comparatie cu ce fac colegii din industrie. Aceasta realitate este valabila, ca in multe alte domenii de activitate din Romania, si in PR.</strong></p> <p> </p> <p> Intr-o industrie cu prea putine repere “oficiale”, recunoasterea sau vechimea sunt de multe ori decisive. Pare uimitor ca nu s-au facut pana acum decat delimitari la nivelul cifrei de afaceri oficiale declarate. La o simpla incercare de cunoastere a domeniului se constata insa dorinta fiecarui jucator de a avea o alta parere decat a colegilor sai. Dar ce conteaza cel mai mult in aceasta industrie, atat pentru jucatori, cat si pentru clienti? Reputatia si profesionalismul? Creativitatea sau rezultatele? Greu de spus, tinand cont ca pe acest domeniu studiile si rapoartele lasa mult de dorit. O explicatie este si faptul ca nu toate agentiile de PR sunt transparente si nu doresc sa declare numele clientilor, cifrele de afaceri sau fee-urile.</p> <p> </p> <p> Cu toate acestea (sau poate chiar tocmai din aceste cauze) am hotarat ca este momentul sa oferim pietei si oamenilor de PR atentia meritata. Impreuna cu Unlock Research suntem, din nou, deschizatori de drumuri!</p> <p> </p> <p> Suntem convinsi ca, odata cu acest pas, de la an la an piata va deveni mai transparenta. Scriu aceste randuri avand ca reper faptul ca marii jucatori au inteles demersul nostru si au acceptat sa raspunda inclusiv intrebarilor legate de fee-uri. Si, pentru ca parerea clientilor este importanta, n-am neglijat nici parerea celor mai importante companii din Romania despre colaborarea cu agentiile de PR. Va prezentam asadar un studiu de profunzime despre industria de PR si un clasament al agentiilor, rezultat din corelarea mai multor indicatori definitorii pentru piata.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz