Cristina Cojocaru a lansat 1MiSHAP, un proiect pe care l-a gandit in ideea de descoperi si sustine designerii talentati, aflati la inceput de drum, ce isi doresc sa se afirme in randul marilor branduri ale modei.
Proiectul este conceput sub forma unui incubator, cu un flux continuu de designeri debutanti care se dezvolta in interiorul acestuia pana la afirmarea internationala. In momentul in care artistii alaturi de brandurile care ii reprezinta au ajuns la nivelul de recunoastere dorit, se desprind de incubator, lasand loc liber succesorilor.
Selectia pentru accesul in cadrul incubatorului 1MiSHAP se bazeaza pe principiul identificarii unor factori cantitativi si calitativi ai candidatilor. Factorii cantitativi evalueaza procesul de productie si distributie, calitatea materialelor si mentinerea colectiilor in editii limitate. Factorii calitativi definesc inovatia, talentul, pasiunea si caracterul unic al colectiilor.
Pentru atestarea standardelor care stau la baza identificarii si selectiei desginerilor cu potential, 1MiSHAP se afla in proces de obtinere a certificatelor acordate de “Instituto Marangoni” si ”Camera de la moda Italia”, doua dintre cele mai importante institutii de fashion din lume.
Pentru o acoperire cat mai larga la nivel international, 1MiSHAP a dezvoltat o platforma online prin intermediul careia noii designeri care se alatura incubatorului dispun de un instrument dinamic de expunere a colectiilor. In plus, 1MiSHAP se afla intr-un amplu proces de dezvoltare pentru deschiderea unei retele de corner shop-uri si magazine proprii unde designerii isi vor putea prezenta colectiile.
Primul corner shop al incubatorului este gazduit in Victoria Gallery.
O nouă ediție a concursului BANDA ASAP începe azi pentru elevii din județele Prahova și Timiș. ASAP România, programul Fundației…
PRIMA Development Group a obținut autorizația de construire pentru PRIMA Astera ,primul proiect rezidențial high-end din vestul Bucureștiului, la standarde…
În 2023, industria dezvoltatoare de jocuri video din România a înregistrat o cifră de afaceri de 317 milioane de euro,…
Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…