Între 15 și 18 octombrie, centrul Bucureștiului devine un podium vibrant cu ecouri globale. Evenimentul aduce designul românesc alături de marile capitale ale modei. Printre partenerii instituționali ai evenimentului se numără Ambasada Italiei, Italian Trade Agency, dar și Camera Nazionale della Moda Italiana, organizator Milano Fashion Week®.
Evenimentul conectează designeri, cumpărători, publicații, mass media și universitari pentru a susține moda din România și regiune. Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week aduce împreună branduri, designeri locali și potențiali cumpărători internaționali, promovând „Made in Romania” pe scenele globale. Opt reviste internaționale din cinci țări și peste 40 de buyeri și showroomuri au confirmat participarea, alături de designeri din Georgia, Ucraina și Italia, dar și stiliști, influenceri și fotografi din patru țări.
Cele mai noi colecții ale unor designeri români sau din Europa de Est vor putea fi admirate în show-uri live, care vor avea loc atât în clădiri istorice, cât și spații neconvenționale, construind un veritabil fashion district în centrul capitalei.
La Palatul Regal, în sala Tronului, vor avea avea loc show-urile Litkovska, Gudu, Keburia, Murmur, Carmen Secăreanu, Rhea Costa, Ami Amalia, Katea Gri și Elena Reva. Invitatul special al primei zile este Romeo Gigli și designerul casei Alessandro dei Benedetti. În Sala de Marmură de la Casa Presei Libere va avea loc un show spectaculos semnat Nissa. La S.E.N.A.T. Gallery se va putea vedea colecția Manuri, iar la Nicodim Gallery sunt prezentate creațiile Almaz.
Ambasada Italiei la București găzduiește show-ul vedetă al evenimentului, colecția faimoasei case internaționale Ermanno Scervino.
Aceste show-uri sunt dedicate invitaților la eveniment, dar în același timp, vor exista și manifestări dedicate publicului larg, într-un carusel de experiențe inedite pentru București.
Piața George Enescu devine punctul central pentru pasionații de modă pentru 16 și 17 Octombrie, oferind live streaming pe un ecran gigantic al tuturor show-urilor din cadrul Bucharest Fashion Week. Vizitatorii se pot bucura de activări interactive, zone de lounge și bar, alături de partenerii evenimentului: adidas, Glo, Glow Healthy, Fashion Days, Banca Transilvania, NN, Pepsi și Peroni.
Zona Mercedes Benz va expune două automobile, alături de o galerie ce explorează legătura dintre mașini și modă. Intrarea este gratuită pentru persoanele de peste 18 ani, cu înregistrare pe https://mbbfw.ro/fashion-area/.
Conferința de Sustenabilitate FASHION IMPACT care va avea loc pe 16 octombrie în Sufrageria Regală a Palatului Regal, reprezintăun eveniment de referință în cadrul MBBFW, care va reuni la aceeași masă designeri, producători, experți internaționali în sustenabilitate, autorități din România și Italia, specialiști în reglementări privind green claims, dar și reprezentanți ai marilor companii multinaționale și KOLs dedicați unui viitor sustenabil în modă și lifestyle.
NABA Talks, o serie de întâlniri între profesorii Valentina Torricelli (NABA Milano professor and founder of TrendingNOW) și Valeria Battel de la NABA Milano, care vor oferi informații asupra evoluției retailului în era digitală, și studenți ai UNARTE și UAD.
În data de 18 Octombrie, designerii prezenți în cadrul Fashion Week au oportunitatea de a discuta aplicat și a-și prezenta colecțiile către cei peste 40 de buyeri internaționali sosiți în București pentru eveniment. Printre aceștia se află reprezentanți ai unor mari lanțuri de retail, department stores și showrooms din Milano, New York, Londra, Paris sau Osaka.
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…