Echipa Biz se află pentru o săptămână în galaxia tehnologiilor de ultimă oră și va descoperi cum a reușit Coreea de Sud să devină o forță economică globală bazându-se pe inovație, tehnologie și pe curajul de a ataca fără complexe piețele internaționale. Începe a zecea ediție Biz World!
Timp de o săptămână, în perioada 24-29 noiembrie, jurnaliștii Biz se mută la Seul, pentru al zecelea număr al revistei realizat integral în afara României. Urmează interviuri, întâlniri și ședințe foto în Coreea de Sud, care se vor transforma în pagini de revistă cu ajutorul dispozitivelor Samsung.
Vom afla ce înseamnă cultura de business coreeană, cum se dezvoltă și cum se transformă inovații tehnologice în produse cu succes pe piețele globale și cum a reușit o țară relativ mică și săracă să ajungă în doar 60 de ani a 12-a economie a lumii, cu branduri de succes în toate colțurile planetei.
Coreea de Sud investește cel mai mare procent din PIB în cercetare și dezvoltare, mai mult chiar decât SUA și Japonia. Așa a ajuns să fie astăzi cel mai important producător de semiconductori și de ecrane de tip LCD din lume și unul dintre cei mai puternici producători de telefoane mobile, mașini ori de nave maritime. Este și motivul pentru care avem întâlniri cu reprezentanți de top ai unor companii precum Samsung, Kia sau Hyundai, dar analizăm și ecosistemul startup-urilor care întețesc focul inovației, iar statul coreean le ajută să se dezvolte prin proiecte cum este K-Startup Grand Challenge, din Pangyo Startup Campus, program în care este inclus și un startup românesc – TPS Engage.
Coreea de Sud este țara cu cea mai mare viteză de internet, cu cea mai bună acoperire 4G din lume și vom afla de la reprezentanții SK Telekom, cel mai mare operator de telecomunicații sud-coreean, cum se dezvoltă tehnologiile care vor transforma centrele urbane globale în orașe cu adevărat inteligente. Cei mai buni jucători de e-sports sunt superstaruri în Coreea, așa că vom analiza cu vicepreședintele Federației de e-sports din această țară motivele pentru care jocurile video sunt atât de populare aici, iar de la Netmarble, cel mai mare producător de jocuri mobile sud-coreean, vom afla cum ajută noile tehnologii dezvoltarea de aplicații tot mai complexe și imersive.
Pregătiți-vă pentru interviuri și reportaje de la fața locului prin care vom explora impactul global al Coreei de Sud asupra lumii, dar și influențele sale asupra economiei României. Urmăriți pe Facebook hashtag-urile #BizCoreea și #TheSamsungExperience pentru a afla în timp real ce face echipa Biz la Seul.
Biz Coreea este o ediție specială The Samsung Experience. Partenerii ediției sunt Samsung și Air France KLM.
YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…
JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…
Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…
Erste Private Banking România a fost desemnat cel mai bun serviciu de Private Banking din România, de către două dintre…
Bucătari talentați din 16 unități gastronomice renumite din România vor concura sâmbătă, 16 noiembrie, pentru un loc în finala prestigioasei…