Marketing Stiri

Inatech Group o numește pe Mădălina Geamănu în rolul de Marketing Manager

8 aug. 2024 3 min

Inatech Group o numește pe Mădălina Geamănu în rolul de Marketing Manager

Reading Time: 3 minute

Inatech Group, o prezență importantă în industria de packaging și construcții din România, a numit-o pe Mădălina Geamănu în rolul de Marketing Manager, decizie care subliniază angajamentul constant al companiei de a-și extinde și diversifica strategiile de business, precum și de a promova specialiști din cadrul organizației, întărind astfel echipa de conducere într-o perioadă de creștere și dezvoltare strategică.

În noua sa poziție, Mădălina Geamănu va coordona departamentul de marketing, care a fost extins pentru a susține obiectivele ambițioase ale companiei. Echipa de marketing Inatech include 4 specialiști în marketing, acoperind o gamă completă de activități esențiale.

Printre prioritățile Mădălinei se numără lansarea unei versiuni îmbunătățite a magazinului online, prin migrarea către o platformă avansată cu noi funcționalități, precum și integrarea tehnologiilor de inteligență artificială în operațiunile de business pentru a optimiza experiența clienților și a îmbunătăți performanțele de vânzare online.

“Suntem bucuroși să avem în echipa Inatech profesioniști dedicați precum Mădălina Geamănu, care a fost promovată în funcția de Marketing Manager și acum coordonează o echipă completă de specialiști cu diverse responsabilități de marketing. Deși are doar 26 de ani, Mădălina are abilitățile, priceperea și cunoștințele necesare pentru a ghida echipa și a asigura îndeplinirea obiectivelor noastre de marketing. Și-a început cariera în grupul Inatech ca specialist în marketing și cunoaște în detaliu specificul activității și al pieței ambalajelor. Ea este o persoană ambițioasă, pragmatică, creativă și orientată spre soluții și obținerea rezultatelor și, prin noul său rol, alături de ceilalți colegi, va aduce o valoare considerabilă  companiei”

Cristian Bădescu, CEO & Owner Inatech Group

În calitate de Marketing Manager, Mădălina Geamănu se concentrează pe dezvoltarea și implementarea unor strategii de marketing inovatoare care să sprijine obiectivele de expansiune a companiei. Sub coordonarea sa sunt gestionate și implementate acțiunile necesare pentru promovarea produselor și a serviciilor Inatech Group, dar și consolidarea brandului Inatech, printr-o varietate de canale de promovare, menite să asigure succesul pe termen lung al companiei.

“Sunt onorată să preiau rolul de Marketing Manager la Inatech Group, care îmi oferă noi oportunități și responsabilități. Sunt pregătită să contribui cu entuziasm, alături de colegii mei, la evoluția companiei în România și în regiune. Inatech se remarcă printr-un mediu de lucru dinamic și inovator, unde accentul este pus pe colaborare și performanță. De la început, am fost impresionată de angajamentul companiei pentru excelență și inovare, precum și de cultura organizațională bazată pe o comunicare deschisă și susținere reciprocă. Inatech promovează dezvoltarea continuă, încurajează creativitatea și oferă resursele necesare pentru că fiecare membru al echipei să-și atingă potențialul maxim. Sunt bucuroasă că fac parte din această echipă și am încredere că, împreună, vom continua acest proces”

Mădălina Geamănu, Marketing Manager Inatech Group

Compania Inatech Packaging, parte din Inatech Group, anunță un plan de extindere strategică în Europa Centrală și de Est pe parcursul a trei ani. Inițial, compania a început prin testarea piețelor din Ungaria și Bulgaria, listând produsele sale pe principalele platforme de marketplace din aceste țări.

Această fază include evaluarea și ajustarea platformei online pentru a corespunde cerințelor și preferințelor specifice acestor piețe. În paralel, Inatech Packaging poartă discuții cu experți locali pentru a dezvolta strategii de promovare personalizate, adecvate contextelor unice din Ungaria și Bulgaria.

Pentru a asigura o prezență online solidă și adaptată nevoilor locale, Inatech Packaging a achiziționat deja domenii web dedicate acestor piețe. Acești pași pregătesc terenul pentru o expansiune digitală eficientă și pentru consolidarea brandului în regiune.

În acest demers, compania își consolidează constant echipa de specialiști, în toate departamentele și pe toate segmentele de business, ajungând la o echipă de 54 angajați, atât specialiști cu o experiență solidă, cât și tineri cu potențial. Vârsta medie în companie este de 35 ani, iar rata de retenție a angajaților este de peste 90%.

Array

Articole pe aceeași temă: