Business

În culisele Black Friday de la eMAG

Reading Time: 4 minute

Peste 2,5 milioane de oferte își așteaptă cumpărătorii anul acesta de Black Friday. La eMAG, am mers în depozitul de unde pleacă aceste comenzi către sute de mii de clienți și am vorbit cu cei care coordonează mii de oameni și roboți într-un balet complicat, pentru a afla cum reușește eMAG să realizeze într-o singură zi vânzări cât într-o lună.

Este povestea unei zile unice în comerțul electronic din România, în care vânzările au potențialul de a urca spre 1 miliard de lei în anii care vin.

Impresii de la pupitrul de comandă

Cum se vede Black Friday din mijlocul celor care îl coordonează, ce reprezintă acest eveniment pentru companie, echipă, parteneri, clienți și cum a evoluat totul din 2011 până acum ne-a spus Tudor Manea, CEO-ul Grupului eMAG… mai mult

Intensitatea și rigoarea unui spectacol special

Aflată la al doilea Black Friday „la butoane”, Irina Pencea, General Manager al eMAG, așteaptă cu nerăbdare acest spectacol care combină adrenalina și intensitatea cu rigoarea și pregătirea. Irina ne-a dezvăluit mai multe detalii despre strategia și planificarea din spatele celui mai mare eveniment de shopping regional… mai mult

Oameni, roboți și eficiență maximă

Alexandru Niculescu, VP Operațiuni, care a prins cea de-a noua ediție a Black Friday la eMAG, ne-a fost ghid în zona pregătirilor pe partea de logistică pentru ediția din acest an: echivalentul a 200 de camioane de marfă recepționate zilnic și 12,5 milioane de articole disponibile în depozit… mai mult

Șansa sellerilor

Pentru antreprenorii care vând pe eMAG Marketplace, Black Friday reprezintă o oportunitate unică. Stejara Pircan, Senior VP eMAG, ne spune cum sunt ajutați sellerii să participe la acest eveniment unic și cum pot cuceri noi piețe cu sprijinul eMAG… mai mult

Ziua antreprenorilor

Peste 53.000 de selleri oferă mai bine de 16 milioane de produse pe eMAG Marketplace, iar Black Friday este momentul când toate programele și soluțiile de care beneficiază aceștia converg pentru a aduce vânzări fără egal în restul anului. Oana Antohe, Directorul eMAG Marketplace, ne explică cum îi ajută platforma pe antreprenorii români să-și crească businessul… mai mult

O întreagă echipă pentru meciul anului

În fiecare noiembrie, echipa eMAG se pregătește de cea mai dificilă provocare din an, care oferă însă și cele mai mari satisfacții. Despre oamenii din spatele Black Friday ne-a vorbit Cosmin Dodoc, VP People & Organisation la eMAG Group, iar câțiva dintre cei mai vechi colegi din companie și-au amintit istoria acestui eveniment extraordinar… mai mult

Oferte de geniu

Prezent la toate cele 13 ediții de Black Friday în eMAG, Andrei Șercanean, VP e-commerce Services, ne-a vorbit despre ce înseamnă să pregătești sistemul de plăți pentru o zi de foc, dar și despre impactul Genius în businessul companiei… mai mult

Ofertele care fac diferența

Cristi Cârjan, senior commecial director la eMAG România, Bulgaria și Ungaria, ne-a ajutat să înțelegem cum sunt alese produsele care intră în oferta de Black Friday la eMAG și cum se derulează negocierile cu furnizorii, care încep din luna aprilie, deși campania de reduceri are loc în fiecare an în luna noiembrie… mai mult

Ziua noilor tendințe

Când imaginația și pasiunea lucrează intens, tehnologia trebuie să țină pasul, pentru ca toată lumea să aibă parte de cele mai bune și profitabile experiențe. Atât clienții, cât și sellerii. Cristina Lemneanu, Senior Director Demand la eMAG România, Bulgaria și Ungaria, dezvăluie ce produse caută românii de Black Friday… mai mult

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 378 (6 noiembrie – 6 decembrie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Gabriel Barliga

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

13 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

13 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

15 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

18 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

18 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

20 de ore ago