În culisele Black Friday de la eMAG
Reading Time: 4 minutePeste 2,5 milioane de oferte își așteaptă cumpărătorii anul acesta de Black Friday. La eMAG, am mers în depozitul de unde pleacă aceste comenzi către sute de mii de clienți și am vorbit cu cei care coordonează mii de oameni și roboți într-un balet complicat, pentru a afla cum reușește eMAG să realizeze într-o singură zi vânzări cât într-o lună.
Este povestea unei zile unice în comerțul electronic din România, în care vânzările au potențialul de a urca spre 1 miliard de lei în anii care vin.
Impresii de la pupitrul de comandă
Cum se vede Black Friday din mijlocul celor care îl coordonează, ce reprezintă acest eveniment pentru companie, echipă, parteneri, clienți și cum a evoluat totul din 2011 până acum ne-a spus Tudor Manea, CEO-ul Grupului eMAG… mai mult
Intensitatea și rigoarea unui spectacol special
Aflată la al doilea Black Friday „la butoane”, Irina Pencea, General Manager al eMAG, așteaptă cu nerăbdare acest spectacol care combină adrenalina și intensitatea cu rigoarea și pregătirea. Irina ne-a dezvăluit mai multe detalii despre strategia și planificarea din spatele celui mai mare eveniment de shopping regional… mai mult
Oameni, roboți și eficiență maximă
Alexandru Niculescu, VP Operațiuni, care a prins cea de-a noua ediție a Black Friday la eMAG, ne-a fost ghid în zona pregătirilor pe partea de logistică pentru ediția din acest an: echivalentul a 200 de camioane de marfă recepționate zilnic și 12,5 milioane de articole disponibile în depozit… mai mult
Șansa sellerilor
Pentru antreprenorii care vând pe eMAG Marketplace, Black Friday reprezintă o oportunitate unică. Stejara Pircan, Senior VP eMAG, ne spune cum sunt ajutați sellerii să participe la acest eveniment unic și cum pot cuceri noi piețe cu sprijinul eMAG… mai mult
Ziua antreprenorilor
Peste 53.000 de selleri oferă mai bine de 16 milioane de produse pe eMAG Marketplace, iar Black Friday este momentul când toate programele și soluțiile de care beneficiază aceștia converg pentru a aduce vânzări fără egal în restul anului. Oana Antohe, Directorul eMAG Marketplace, ne explică cum îi ajută platforma pe antreprenorii români să-și crească businessul… mai mult
O întreagă echipă pentru meciul anului
În fiecare noiembrie, echipa eMAG se pregătește de cea mai dificilă provocare din an, care oferă însă și cele mai mari satisfacții. Despre oamenii din spatele Black Friday ne-a vorbit Cosmin Dodoc, VP People & Organisation la eMAG Group, iar câțiva dintre cei mai vechi colegi din companie și-au amintit istoria acestui eveniment extraordinar… mai mult
Oferte de geniu
Prezent la toate cele 13 ediții de Black Friday în eMAG, Andrei Șercanean, VP e-commerce Services, ne-a vorbit despre ce înseamnă să pregătești sistemul de plăți pentru o zi de foc, dar și despre impactul Genius în businessul companiei… mai mult
Ofertele care fac diferența
Cristi Cârjan, senior commecial director la eMAG România, Bulgaria și Ungaria, ne-a ajutat să înțelegem cum sunt alese produsele care intră în oferta de Black Friday la eMAG și cum se derulează negocierile cu furnizorii, care încep din luna aprilie, deși campania de reduceri are loc în fiecare an în luna noiembrie… mai mult
Ziua noilor tendințe
Când imaginația și pasiunea lucrează intens, tehnologia trebuie să țină pasul, pentru ca toată lumea să aibă parte de cele mai bune și profitabile experiențe. Atât clienții, cât și sellerii. Cristina Lemneanu, Senior Director Demand la eMAG România, Bulgaria și Ungaria, dezvăluie ce produse caută românii de Black Friday… mai mult
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 378 (6 noiembrie – 6 decembrie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz