Biz este prima publicație din România și din Europa care își mută redacția în Veneția, devenită centrul cultural al Europei pentru cea de-a 60-a ediție La Biennale Arte. La finalul lunii mai, echipa Biz va explora Bienala și conexiunile brandurilor cu lumea creativă. Alinierea cu artele poate ridica imaginea unui brand, prezentându-l ca fiind sofisticat, cultivat și susținător pentru creativitate. Nu este un secret că prin asocierea cu artiști sau evenimente de artă, un brand poate câștiga expunere la noi audiențe care sunt interesate de artă, extinzându-și acoperirea și baza potențială de clienți.
Într-o piață aglomerată, susținerea artei poate diferenția un brand de concurenți, oferindu-i o identitate unică și poziționându-l ca mai mult decât un simplu furnizor de produse sau servicii.
Arta evocă adesea emoții și conexiuni puternice. Sprijinind arta, un brand poate profita de aceste emoții, promovând o conexiune mai profundă cu consumatorii care apreciază și rezonează cu arta pe care o susține.
Interacțiunea cu lumea artei poate menține un brand relevant din punct de vedere cultural și poate demonstra o înțelegere a tendințelor și mișcărilor contemporane.
Cum se îmbină cultura fiecărei țări cu lumea businessului și ce surse de inspirație oferă Bienala de la Veneția, într-un număr de colecție din seria Biz World, care va fi prezentat public în luna iunie.
Ediția Specială Biz La Biennale este powered by UniCredit Bank, care susține de peste 10 ani artiștii români care expun la Veneția, continuând să contribuie la susținerea industriilor creative și culturii românești.
Bienala de la Veneția este unul dintre cele mai prestigioase evenimente culturale internaționale dedicate manifestărilor artistice din domeniile arte vizuale, arhitectură, muzică, teatru, dans, cinematografie.
Ediția din 2024 a Bienalei de Artă de la Veneția are loc până 24 noiembrie. Tema Expoziţiei Internaţionale de Artă – la Biennale di Venezia, lansată de către curatorul acestei ediții, Adriano Pedrosa, este „Foreigners Everywhere” (Străini pretutindeni). Astfel, ediția din acest an a Bienalei are în prim plan artiști care sunt ei înșiși străini, emigranți, membri ai diasporei din diferite țări ori refugiați, în special cei care au călătorit între Sudul și Nordul global.
„Ce este munca” (What work is) este tema României de la Bienala de Artă din Veneția, ediția cu numărul 60. Joi a fost vernisată expoziția din Pavilionul României din Giardini della Biennale, care este completată în acest an și în Noua Galerie a Institutului Român pentru Cultură și Cercetare Umanistică Veneția (Palazzo Correr). Proiectul curatoriat de Ciprian Mureșan îi aparține clujeanului Șerban Savu. Manager de proiect este Cristian Alexandru Damian iar comisar național este și pentru această ediție Ioana Ciocan.
Banca Comercială Română (BCR) și Dedeman anunță un parteneriat prin care lansează creditul special BCR Dedeman, ce își propune să…
ING Bank România finanțează cu 5 milioane de lei compania Dendrio, parte a grupului Bittnet, pentru finanțarea capitalului de lucru…
Piața de Global Business Services (GBS) din România va continua să se extindă într-un ritm alert, cu o rată de…
Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…