În ce proiecte de amenajare a locuinței au investit românii în pandemie
Reading Time: 2 minuteÎn 2020, cei care au investit în proiecte de amenajare a locuinței s-au orientat cu precădere către proiectele care vizau instalații sanitare, electrice, încălzirea sau securitatea locuințelor (24%); renovarea bucătăriei (23%); întreținerea/ reparația casei (23%); renovarea băii (23%); zugrăvirea/ decorarea pereților (22%).
Pornind de la obiceiurile de consum ale clienților și vânzările înregistrate în perioada pandemiei, Brico Dépôt a realizat o analiză asupra anului 2020, identificând care au fost proiectele de (re)amenajare a locuinței preferate de români, dar și cele mai căutate produse de bricolaj.
În contextul generat de pandemie, timpul petrecut acasă de majoritatea dintre noi a crescut semnificativ. Astfel, consumatorii au devenit din ce în ce mai interesați de proiectele DIY, conştientizând cât este de important să locuiască într-o casă în care să se simtă confortabil, adaptată la nevoile întregii familii, dar și noului context.
Topul proiectelor de amenajare a locuinței preferate de consumatori
În 2020, consumatorii de pe piața locală s-au orientat cu precădere către proiectele care vizau: instalații sanitare, electrice, încălzirea sau securitatea locuințelor (24%); renovarea bucătăriei (23%); întreținerea/ reparația casei (23%); renovarea băii (23%); zugrăvirea/ decorarea pereților (22%).
Totodată, analiza Brico Dépôt a arătat care au fost cele mai populare alegeri ale românilor în pandemie, când vine vorba despre proiectele de (re)amenajare a casei. Astfel, 68% dintre consumatori au preferat să realizeze proiecte de bricolaj și de grădinărit pentru a se relaxa, în timp ce 59% au căutat modalități de îmbunătățire a spațiului pentru a lucra de acasă. În același timp, 57% au declarat că au deprins noi abilități de bricolaj în ultimele luni, iar 48% au avut mai mult timp să facă lucrări DIY pentru casă și grădină.
“Odată cu schimbările semnificative aduse de pandemie, ne-am propus să înțelegem mai bine noile nevoi ale clienților noștri, pentru ca experiența lor în magazinele Brico Dépôt să fie una cât mai plăcută și utilă. Pornind de la datele pe care le avem, în perioada următoare, ne vom calibra eforturile pentru a-i sprijini să își pună în continuare în practică proiectele și ideile de amenajare a locuinței. În acest fel, vom putea să răspundem și cererii în creștere de pe piața de bricolaj”, a menționat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.
Schimbările în comportamentul consumatorilor au determinat, așadar, o creștere a cererii pentru produsele de îmbunătățire a locuinței, dar și a traficului înregistrat în magazinele Brico Dépôt. Astfel, anul trecut, prin toate magazinele Brico a trecut, în medie, aproape toată populația României. De exemplu, în topul magazinelor cele mai vizitate de clienți se află cel din București Orhideea, Pantelimon, Brașov, respectiv Cluj.
Foto: © Pojoslaw | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz