Imperiul Leilor: Sebastian Dobrincu
Reading Time: 2 minuteEste fondatorul Storyheap, platformă care a devenit lider pe piața de digital marketing și care are în portofoliu clienți precum Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music sau Shake Shack.
Sebastian Dobrincu a intrat în lumea software-ului în 2009, la doar 11 ani, iar la 17 ani s-a mutat în SUA. A renunțat la cursurile Universității Stanford după ce a ajuns în Silicon Valley, locul în care și-a stabilit primul sediu al companiei. A fost numit ”Cel mai tânăr milionar din Silicon Valley”. După prima afacere de succes, Sebastian Dobrincu s-a extins în piața de marketing digital, investind în produse și servicii complementare – cu misiunea de a ajuta brandurile să-și mărească influența în social media.
Ce l-a determinat să devină antreprenor
Perseverența, zic eu, și o doză de nebunie, adică aș fi putut ușor să mă dau bătut când eram în niște situații destul de… nu complicate, nu știu, fără rezolvare. Faptul că am persistat și nu m-am dat bătut în momentele alea a triumfat într-un final și m-a clădit în ceea ce sunt azi. Deci, cred că lecțiile de viață, dar în principal perseverența m-au clădit în ceea ce sunt azi.
Despre încredere în business
Să știi că nu au crezut oamenii de la început în mine, indiferent că vorbim de profesori, de investitori, până și părinți, prieteni, oricine. Încrederea ți-o câștigi cu timpul, cu dovezi, că ești apt să faci ceea ce vrei să faci, și așa e și pentru concurenții care ne prezintă ideile aici, la Imperiul Leilor. Trebuie să demonstreze că sunt oamenii potriviți, la locul potrivit, în momentul potrivit, ca să opereze acea afacere.
Diferența dintre generații
Cred că în orice mediu și cerc profesional în care m-am învârtit oamenii erau peste 35 de ani. Până acum nu am avut ocazia să lucrez cu antreprenori și cu alți parteneri de afaceri de o vârstă apropiată cu mine. Uite, asta e o oportunitate pentru mine aici la Imperiul Leilor, unde văd că sunt antreprenori mai tineri, cu vârste mai apropiate de vârsta mea, și asta îmi place. Noul val de antreprenori vine oricum cu idei, percepții și viziuni noi, și vreau să fiu alături de ei și vreau să lucrăm împreună.
Așteptări de la participanți
În primul rând, caut idei ambițioase de la oameni ambițioși și caut să fie foarte stabili pe planul lor. Cred că asta caută orice investitor. În general, caută să vadă siguranța aia, să știe că investiția lui e în mâini bune, și că împreună cu antreprenorul poate să facă bani și să clădească împreună ceva mai mare și ceva frumos.
Cum se descrie ca antreprenor
Mi-ar plăcea să fiu descris ca un om de încredere, nonconformist și foarte muncitor.
3 criterii după care se ghidează în afaceri
Potențialul, în primul rând. Îmi place să mă implic în businessuri, proiecte și inițiative care au potențial mare și rată de inovare scalabilă. Intuiție – de aceea încerc să mă axez doar pe lucruri pe care le stăpânesc foarte bine. Pasiune – trebuie să am o conexiune personală cu businessul, cu domeniul, cu proiectul în care mă implic, ca să pot să dau randament maxim și să mă implic 100%.
Echipa cu care lucrează
Calitatea importantă a tuturor oamenilor care sunt implicați în businessurile mele este faptul că sunt foarte independenți și asta îmi permite libertatea și luxul de a mă baza pe ei atunci când nu sunt prezent.
În ce nu ar investi niciodată
Am o problemă cu businessurile în care cineva trebuie să piardă ceva important ca altcineva să câștige, iar la nivel etic mă deranjează mult treaba aceasta.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz