A fondat în urmă cu mai bine de două decenii compania Musette – cel mai important brand românesc de încălțăminte. Cristina Bâtlan a intrat în lumea afacerilor la 19 ani, iar în prezent conduce două fabrici, zeci de magazine în țară și străinătate și o echipă de peste 500 de persoane.
Pantofii și gențile Musette se găsesc acum în toate colțurile lumii, din Statele Unite ale Americii, Liban și Mongolia, până-n Franța, Austria, Ungaria sau Israel.
După participarea mea la primul sezon, mă aștept să întâlnesc proiecte și antreprenori care vin cu propuneri special desenate pentru mine. Mă interesează foarte mult zona de energie verde, de reciclare, zona sustenabilității în general. Bineînțeles că nu pot să mă dezic de modă și de tot ceea ce înseamnă trenduri, comunicare socială. Dar aștept și domenii noi, care să fie pentru mine neașteptate, să fie o noutate și să mă pot manifesta în calitate de creativ.
În acest moment, am în derulare două afaceri despre care pot să spun că s-au conturat și pot deveni afaceri de succes: Creative Academy Alexandra Ardelean și Mesteshukar ButiQ Khalid Inayeh, care începând din acest an vor fi deja pe piață.
Eu cred că cinci lei în Imperiul Leilor nu este suficient. România este o țară capitalistă tânără, are nevoie de antreprenori de succes, care să o ajute să devină capitalistă matur. Este un avantaj faptul că suntem cinci lei din domenii diferite, că ne completăm și că învățăm unii de la alții.
Cu siguranță 2021 e mai bun decât 2020. Dacă în 2020 am vorbit despre pandemie și efectele acesteia, anul acesta vorbim despre reinventare, despre ceea ce am învățat în pandemie și ceea ce am reușit să schimbăm. Pentru că după orice criză companiile și antreprenorii adevărați se schimbă. A fost un an bun și urmează ani mai buni. Atunci când ești în criză calitatea ta de autopărare funcționează atât de bine încât te reinventezi la maximum.
Sunt un om creativ, inovativ, ambițios și oricând gata de acțiune.
Din experiența de până acum, am învățat că este foarte important să-ți pui 3 întrebări: cu cine, ce și cum.
Afacerea care până acum mi-a adus succes, și nu am întâlnit o altă afacere care să o depășească, este afacerea mea de bază: Musette.
Echipa mea are peste 500 de oameni, iar echipa productivă, efectiv, are 380 de oameni. Mi se pare că cea mai importantă calitate de care are nevoie o companie este loialitatea, pentru că restul calităților se capătă sau se șlefuiesc.
Sunt un antreprenor pasional și ori de câte ori promit că investesc în ceva, toată ființa mea este în acea investiție și nu îmi place deloc să fiu dezamăgită ori de oameni, ori de proiecte în sine, ori de cum se întâmplă lucrurile. Vreau să vă spun că sunt foarte atentă și foarte cumpătată în a participa la investiții care nu mi se potrivesc, iar atunci când o fac, înainte să investesc, verific de 10 ori.
În cazinouri sau jocuri de noroc, într-o casă de amanet, pentru că vreau ca oamenii, ori de câte ori se raportează la mine, să o facă din plăcere și nu din nevoie.
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…