Proiectul Super40 a pornit sub forma unui blog, creat din instinct și intuiție, din necesitate, dintr-o inspirație de moment și din know how-ul a peste 20 de ani de comunicare. El este bazat pe prietenia din copilărie a două femei complet diferite care și-au petrecut toate etapele vieții împreună, de la 3 ani și până în prezent, creând povești de viață reale din experiențele trăite împreună: Ileana Badiu și Ana Bîtu.
”Atunci cand am implinit noi 40 de ani se trecuse deja de ideea că femeile nu-și spun vârsta, dar totuși, nici nu se discuta deschis despre faptul ca îmbătrânim. Nu era un subiect tabu, dar nici un subiect despre care vorbea cineva. Noi, cele două femei din Super40, am deschis în România subiectul, l-am pus pe masa vizibilă a online-ului și l-am disecat cu cinism, umor și asumare. It is what it is.”
Timpul a trecut, iar proiectul a rămas, a crescut și cum 40 se va transformă în curând în 50, se cerea un rebranding, iar ideea care stă acum în spatele platformei se bazează pe dorința celor două creatoare de trăiri și conținut și anume: de a trăi superlativul vârstei pe care o au. Comunitatea acestei platforme se află în același punct așa că toată analiza personală și generală și tot interesul, inspirația și viziunea au condus spre ceea ce de acum încolo se va numi SuperAge.
Bineînțeles, că SuperAge nu putea veni doar cu o redenumire, ci vine la pachet și cu un subiect masiv care marchează puternic momentul de SuperAge al oricărei femei și anume, menopauza, un mare elefant roz în România.
Platforma își propune acum să normalizeze acest subiect, să-l disece amplu și upfront, așa cum și-a obișnuit de la început comunitatea, având de această dată și suportul unor specialiști în domeniu. Pe lângă subiectele care au consacrat blogul vor fi de acum înainte articole informative, interviuri cu medici și experiențe personale și generale despre tot ceea ce înseamnă menopauza în viața unei femei.
Un alt pas foarte mare făcut la începutul acestui an, a fost asocierea cu un brand farmaceutic de prestigiu, Regen Swiss Pharma alături de care s-a creat o gamă de suplimente alimentare, Dr.SuperAge bazate pe ingrediente naturale, special concepută pentru a combate simptomele perimenopauzei și menopauzei. Dr. Meno, Dr. Energy și Dr. Libido sunt cele mai complexe suplimente de pe piața românească la ora actuală, care pot fi utilizate în ameliorarea problemelor ce apar o dată cu această perioadă de viață feminină.
“Ne este clar că nu poți opri timpul, nici ceea ce aduce el, dar știm cum dorim să trăim și să ne simțim! Despre asta este vorba, despre faptul că importantă este calitatea vieții care vine direct din felul în care te simți, iar ca o completare a sfaturilor legate de stilul de viață benefic acestei perioade am venit cu gama de suplimente Dr. SuperAge, pentru a trăi superlativul vârstei noastre!”
Cele două, Ileana Badiu și Ana Bîtu mai au în comun un lucru, nu le place să li se spună ce nu pot face și ce trebuie pus pe pauză, așa că și-au pus întrebarea și o pun tuturor femeilor: MENO CE?
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…