Companii Finanțe Stiri

IKEA România, lider de piață Ingka în cota de e-commerce

30 sept. 2019 < 1 min

IKEA România, lider de piață Ingka în cota de e-commerce

Reading Time: < 1 minut

În perioada 1 septembrie 2018 – 31 august 2019, IKEA România a înregistrat vânzări de peste 160 milioane euro (fără TVA) . Comparativ cu perioada similară a anului trecut, vânzările au cunoscut o creștere de 15,2% iar comerțul electronic a cunoscut o creștere de 35%. Cota de e-commerce a ajuns la aproape 25%, ceea ce poziționează țara noastră drept lider în Ingka Group. România este urmată în clasament de Croația, cu o creștere de 20,1% și Marea Britanie, cu o creștere de 18,2%.

“Am deschis Pallady, cel mai mare magazin IKEA din sud-estul Europei, precum și patru centre de colectare în întreaga țară, încheind anul fiscal cu un total de 1.344 de angajați, ceea ce reprezintă o creștere de 20,4% în comparație cu anul precedent”, a declarat Sara Del Fabbro, Country Retail Manager, IKEA SEE.

Magazinul IKEA Băneasa a fost vizitat de mai bine de 3,6 milioane de persoane, aproximativ 22 milioane vizitatori au accesat site-ul și au fost plasate peste 202.360 de comenzi online.

Dintre cele 20 milioane de produse IKEA, 62% au fost obiecte de mobilier iar 38% accesorii. Cele mai vândute produse au fost scaunul INGOLF, din familia de mobilier LACK și farfuria OFTAST, din familia de accesorii OFTAST. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: