IKEA România, lider de piață Ingka în cota de e-commerce
Reading Time: < 1 minutÎn perioada 1 septembrie 2018 – 31 august 2019, IKEA România a înregistrat vânzări de peste 160 milioane euro (fără TVA) . Comparativ cu perioada similară a anului trecut, vânzările au cunoscut o creștere de 15,2% iar comerțul electronic a cunoscut o creștere de 35%. Cota de e-commerce a ajuns la aproape 25%, ceea ce poziționează țara noastră drept lider în Ingka Group. România este urmată în clasament de Croația, cu o creștere de 20,1% și Marea Britanie, cu o creștere de 18,2%.
“Am deschis Pallady, cel mai mare magazin IKEA din sud-estul Europei, precum și patru centre de colectare în întreaga țară, încheind anul fiscal cu un total de 1.344 de angajați, ceea ce reprezintă o creștere de 20,4% în comparație cu anul precedent”, a declarat Sara Del Fabbro, Country Retail Manager, IKEA SEE.
Magazinul IKEA Băneasa a fost vizitat de mai bine de 3,6 milioane de persoane, aproximativ 22 milioane vizitatori au accesat site-ul și au fost plasate peste 202.360 de comenzi online.
Dintre cele 20 milioane de produse IKEA, 62% au fost obiecte de mobilier iar 38% accesorii. Cele mai vândute produse au fost scaunul INGOLF, din familia de mobilier LACK și farfuria OFTAST, din familia de accesorii OFTAST.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz