Finanțe Stiri

IFN-ul Mogo România înregistrează o creștere de peste 30% a clienților proveniți din online

16 iun. 2022 2 min

IFN-ul Mogo România înregistrează o creștere de peste 30% a clienților proveniți din online

Reading Time: 2 minute

Majoritatea clienților Mogo România accesează împrumuturile IFN-ului la recomandarea dealerilor din țară, dintr-o rețea de peste 400 de specialiști auto care identifică nevoile acestora. Dar, cum numărul clienților care vin din mediul online a crescut cu 30% în primul an al pandemiei, Mogo își concentrează resursele pentru consolidarea segmentului de digitalizare cu tot ce presupune acesta.

”Digitalizarea reprezintă cea mai mare provocare pe care ne-am asumat-o în prezent la Mogo România. Este un segment pe care în ultimul an am înregistrat progrese considerabile, vizibile în creșterea eficienței și satisfacției clienților noștri. Avem în plan lansarea unui produs 100% online, cu aprobare rapidă, într-o platformă în care clientul să poată accesa finanțarea și o selecție variată de mașini din care să aleagă.”

Ionuț Badiu, Directorul General al Mogo România

Foarte importantă este zona de KYC (know your customer), unul dintre cele mai dezvoltate paliere din cadrul Mogo România, care elimină o parte importantă din riscurile asumate de instituțiile financiare. În prezent, fluxul companiei permite identificarea clientului digital, pe baza unui selfie, dublat de un apel telefonic în timpul căruia clientul trece printr-un proces care asigură conformitatea. Reprezentanții IFN-ului lucrează la automatizarea completă a procesului, într-o manieră care să asigure și securitatea datelor. 

Mogo România este sprijinită în demersurile sale de grupul internațional din care face parte, Eleving Group, care deservește peste 350.000 de clienți de pe 3 continente, din Țările Baltice, Europa Centrală, de Est și Sud-Est, precum și din Caucaz, Asia Centrală și Africa de Est. Eleving Group are peste 2.600 de angajați și sprijină Mogo în executarea strategiilor stabilite cu reprezentanții săi, oferind totodată autonomia de creare a procedurilor și a produselor adaptate pieței locale. 

Pentru îndeplinirea obiectivelor de business, echipei i s-a alăturat recent un nou Sales Manager, Andrei Constantin, care a lucrat în trecut pentru instituții financiare precum Bancpost și OTP Advisors, dobândind o experiență solidă atât vânzările B2B și B2C, precum și în aria de people și team management.

Mogo consideră că, în România, creditarea auto are un mare potențial de creștere, în special prin prisma faptului că vizează un segment de clienți diferit de zona bancară, acoperind astfel un gol în ceea ce privește finanțarea acestora. Mogo oferă posibilitatea de împrumuturi auto și persoanelor nebancabile sau nefinanțabile, persoane care au venituri mici sau care au un istoric negativ în biroul de credite.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: