Business

Iberostar Selection Kuriat Palace: Palatul răsfățului

Reading Time: 4 minute

Cu o experiență și o arhitectură gândită pentru deschidere, relaxare fără griji și confort de cinci stele, Iberostar Selection Kuriat Palace este ca o poartă către mare pentru oaspeții săi. Totul este gândit în spiritul convivialității, al ospitalității fără limite, spune Yassine Zguem, Hotel Manager.

Ce înseamnă azi Iberostar Selection Kuriat Palace?

Hotelul a fost construit în 1985, apoi a fost cumpărat de actuala proprietară, care l-a renovat total în 2019. Renovarea a fost gândită special pentru a oferi spații deschise. Vezi marea de cum intri în hotel, o vezi din bar, din restaurant. Suntem un hotel de cinci stele, al cărui punct forte sunt angajații, care sunt amabili, prietenoși și pun suflet în tot ce fac, ascultă clienții.

Avem 380 de camere în total, împărțite pe mai multe categorii – standard, duble, triple, dublu-superior, de familie, de familie superior și conceptul Star Prestige, aflat la ultimul etaj, cu 77 de camere, mai scumpe puțin, dar care beneficiază de servicii speciale. Au lounge cu jacuzzi și multe alte servicii dedicate.

Prezența camerelor de familie este bine gândită. La exterior avem, de fapt, două hoteluri într-unul singur. În partea dreaptă avem tobogan acvatic, miniclub, jocuri pentru copii, iar în stânga avem o piscină zen pentru relaxare.

Avem două restaurante principale, concept bufet, și două restaurante tematice (italian și tunisian), unde se poate merge pe bază de rezervare, dar ori de câte ori dorești pe sejur, nu o singură dată. Dacă este liber, se poate merge oricând.

Cum arată acest sezon pentru hotel?

În iunie avem deja un grad de ocupare 90%. În mai suntem la 65%, deci avem clienți care au încredere în noi. Majoritatea turiștilor vin din Germania, Anglia, Franța și, vara, portughezi, dar și cehi, polonezi. Avem și turiști români, lucrăm cu doi tour-operatori români. Să nu uităm că venim după doi ani de COVID, care au lăsat urme. Oamenii vor să se distreze, să se simtă bine.

Avem difuzoare de parfum prin tot hotelul. La sosire, clientul primește o floare de iasomie. Reumplem minibarul la fiecare două zile. Oamenii vor să se relaxeze, nu mai vor stres, vor să fie tratați bine și noi le oferim asta prin aceste mici gesturi. Nu vrem să fim stricți, oamenii vin în vacanță. Promovăm un spirit de convivialitate.

Ce vă distinge față de alte hoteluri?

Suntem un hotel eco-friendly, green. Nu avem plastic, protejăm natura, plaja, dunele, cumpărăm pește proaspăt din regiune și știm de unde vine. Am fost premiați în această zonă. Avem clienți care vin la noi tocmai pentru că suntem un hotel green. Avem un spa, care devine tot mai important, cu masaj, tratamente, piscină interioară, saună, jacuzzi, hamam. Este un loc de relaxare pentru oaspeții noștri.

Plaja e un punct de atracție, dar nu singurul. Turiștii vin aici să vadă o altă țară, cu altă cultură, să descopere cum trăiesc oamenii aici. Merg în souk, la muzee, la amfiteatru. Deși suntem hotel de cinci stele, avem animație. Avem un amfiteatru cu patru spectacole internaționale, iar celelalte trei seri sunt animate de noi. În timpul show-urilor, avem barmani care servesc clienții. Am investit foarte mult pentru a ne ridica la un nivel internațional, inclusiv în digitalizare – avem aplicația Iberostar prin care comunicăm cu clienții pentru orice.

#BizTunisia este un proiect Biz, realizat în parteneriat cu Karpaten Turism, una dintre cele mai mari agenții touroperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenții touroperatoare care s-a dedicat promovării atracțiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piață în organizarea de circuite, croaziere și sejururi. Trei ani consecutiv, agenția a câștigat Premiul 1 la categoria ,,Cea mai bună inițiativă de susținere a turismului la nivel global” de la Gala TopHotel Conference & Awards pentru Lansarea ȋn premieră a zborurilor charter către Maldive și alte destinații exotice în 2021, pentru Campania de zboruri charter către Egipt în 2022 și pentru programul ,,Ajungi mai repede în destinațiile pe care le iubești! Zboruri charter de pe 15 aeroporturi” în 2023.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 374 (16 iunie – 16 iulie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

2 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

4 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

4 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

5 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

5 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

5 ore ago