Zuzu a lansat o noua categorie de iaurturi Bifidus cu culturi lactice vii Bifidobacterium BB-12® si Lactobacillus acidophilusLA-5®, fara continut de lapte praf.
Gama Zuzu Bifidus include: iaurt alb cu 3% grasime si degresat, iaurt alb de baut cu 2% grasime, iaurt de baut cu combinatii racoritoare de fructe (capsuni si coacaze negre, mango si para, caise si piersici). Zuzu Bifidus ofera si varianta snack, cu trei sortimente cu cereale, intre care regasim un produs nou pe piata – iaurtul degresat cu cereale si goji.
Sortimentele de baut din gama Zuzu Bifidus vin in ambalaje de plastic practice, usor de manuit, usor de deschis si de resigilat.
Cele doua culturi vii sunt intruchipate de doua personaje: BeBe (Bifidobacterium BB-12®) si ELA (Lactobacillus acidophilusLA-5®), care impreuna formeaza familia Bifidus.
Anul trecut, cu investitii de cateva milioane de euro, Albalact a modernizat linia de ambalare pentru iaurt si a introdus si un nou ambalaj in portofoliu – paharul de plastic patrat cu gramaj mic. Ambalajul se regaseste acum in gama iaurturilor Zuzu de 125 si 140 de grame. Extinderea in categoria iaurt a adus compania Albalact intre primii trei producatori de iaurt din tara.
Potrivit A.C. Nielsen, Zuzu este cel mai vandut lapte ca volum, in Romania, in perioada ianuarie-aprilie 2015. Albalact isi pastreaza pozitia de lider pe piata laptelui cu brand-ul Zuzu inca din anul 2008.
Albalact mai este lider de piata pe segmentul untului de masa si pe segmentul smantana, cu brand-ul omonim De Albalact. Cu brandul Raraul si portofoliul sau de branza proaspata de vaci, compania a urcat pe locul 2 in aceasta categorie.
Albalact – Alba Iulia este cea mai mare companie cu capital majoritar romanesc din industrie. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Grupul Albalact, cu peste 900 de angajati, are actionariat majoritar romanesc si este listata pe piata principala a Bursei de Valori Bucuresti. Albalact detine 99,01% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc si mai detine in proportie de 100% societatea de logistica Albalact Logistic SRL. Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, Fruzu, Raraul, De Albalact si Poiana Florilor.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…