Asociația IAB România își afirmă susținerea fermă pentru independența editorială a jurnaliștilor
Reading Time: < 1 minutInteractive Advertising Bureau (IAB) în România, asociație de referință în industria comunicării online și auto-reglementare, își manifestă public susținerea pentru independența editorială a jurnaliștilor, considerând această valoare fundamentală pentru buna informare și funcționare a unei democrații.
Într-o lume în care informația circulă cu rapiditate, din surse extrem de variate, este esențial ca jurnaliștii să opereze liber, fără constrângeri, furnizând informații obiective și bine documentate.
IAB România accentuează importanța separării intereselor comerciale sau de altă natură în deciziile editoriale.
Fundamentul credibilității și integrității presei este independența redacțională. Orice compromis în această direcție afectează nu doar această libertate, dar și buna funcționarea a unei societăți democratice.
Astfel, IAB România își reiterează angajamentul de a lucra cu membrii și cu partenerii săi, promovând standarde înalte de etică și responsabilitate în comunicare, subliniind importanța conținutului echidistant și de calitate pentru o societate corect informată și liberă.
IAB România, afiliata IAB Europe, este asociația reprezentativă pentru industria de comunicare online din țara noastră, cei 42 de membri IAB incluzând entități reprezentative din România: advertiseri, agenții de media, creație, performance, publishers și companii și platforme de tehnologie. Misiunea asociației este de a promova și proteja un ecosistem online echilibrat și sănătos, prin acțiuni de autoreglementare, formare profesională și reprezentare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz