IAA și UAPR au anunţat componenţa Comitetului de Organizare Effie 2022
Reading Time: 3 minuteComitetul de Organizare Effie 2022 este format din 15 reprezentanţi ai industriei de marketing şi publicitate. Ruxandra Rau, Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania Mobile, a fost aleasă Preşedintele Comitetului în acest an.
Comitetul Effie 2022 este format din: Adrian Țuluca – Managing Director Propaganda, Bogdan Niţu – General Manager Webstyler, Corina Bratu – Senior Strategic Planner Leo Burnett România, Diana Crâșmariu – Head of strategy Cohn&Jansen, Irina Pencea – Managing Partner & Co-Founder Jam Session Mihai Trandafir – Managing Director UM România, Cătălin Albu– Head of Client Business Management Publicis România, Bianca Mănescu – Head of Strategy Kubis Interactive, Roxana Mătăşel – Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Wenka Booij – Head of Brand and Marketing Director ING Bank Romania, Simona Panait – Marketing & Online Director Samsung Electronics România and Bulgaria şi Mircea Stăiculescu – Founding Partner Headvertising, Nicolae Cătălin Cârstea – Senior Brand Manager Flavoured Non Alcoholic Ursus Breweries, Ileana Cociaș – Senior Marketing Director Procter & Gamble South East Europe și Ruxandra Rau, Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania Mobile.
Comitetul de Organizare Effie 2022 a fost format în baza algoritmului stabilit la finalul anului trecut de către IAA şi UAPR, algoritm ce ia în considerare rezultatele obţinute în competiţie în ultimii trei ani. Astfel, în urma punctelor acumulate în ediţiile 2019-2021, agențiile si companiile prezente in top, şi-au desemnat reprezentanţii.
Ruxandra Rau a declarat:
„A fost o onoare pentru mine ca în ultimii 15 ani să fiu parte din fenomenul Effie Awards. Am avut privilegiul de a contribui la această călătorie din diverse roluri: pentru început doar client participant în competiție, apoi și membru al juriului, iar în ultimii trei ani și membru al Comitetului de Organizare. Acum mă simt onorată să fiu nominalizată pentru un nou rol, acela de Președinte al Comitetului de Organizare pentru ediția 2022 a Effie România. Este un vot de încredere care mă bucură și mă obligă în egală măsură, fiind primit de la cei mai buni profesioniști din industrie, colegii mei din Comitet, cărora le mulțumesc pentru nominalizare.
Am considerat întotdeauna că Effie este cu adevărat cea mai importantă competiție a industriei noastre, deoarece premiază rezultatele care contează cel mai mult pentru clienții de publicitate, și anume cea mai bună performanță în brand și business. Pentru ediția 2022 sunt gata să contribui alături de colegii din Comitet pentru a îmbogăți și mai mult Effie, astfel încât, dincolo de festivalul de publicitate și de ocazia de a sărbători succesul an de an, Effie să fie un instrument tot mai puternic de învățare și de practică, atât pentru clienți, cât și pentru agenții, sau pentru studenți și profesori deopotrivă, care să îi ajute să dezvolte campanii mai performante, cu rezultate mai bune, astfel încât împreună să ajutăm la creșterea calității publicității din România.”
Ȋnscrierile în competiţia Effie 2022 sunt estimate să înceapă la finalul lunii februarie, iar Gala de Premiere este planificată, ca și în edițiile anterioare, pentru luna iunie.
Pentru toate detaliile legate de ediţia Effie 2022 accesaţi www.effie.ro
Romanian Effie Awards 2021 este un proiect organizat de IAA România şi UAPR.
Parteneri strategici: Deloitte și Nielsen
Parteneri Media: PRO TV, BIZ, IQads, Smark și Pagina de Media
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, în SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz