Stiri

Hyperhuman lansează o platformă cu inteligență artificială pentru programe de fitness

Reading Time: 2 minute

Hyperhuman, companie fondată de o echipă de trei tineri antreprenori români și finanțată deja cu peste jumătate de milion de euro, a lansat astăzi oficial, la nivel global, prima platformă digitală dedicată profesioniștilor în fitness pentru monetizarea de conținut video.

Aplicație AI

Cu ajutorul inteligenței artificiale, platforma permite antrenorilor să creeze programe de antrenament video de înaltă calitate, cu exerciții fizice variate, într-un timp foarte scurt și fără a avea cunoștințe tehnice aprofundate.

Misiunea noastră este să oferim modalitatea cea mai simplă pentru crearea, distribuirea și monetizarea de conținut video de calitate și o experiență de top pentru consumatorii de servicii de fitness. Suntem încântați să avem alături de noi profesioniști din peste 15 țări care folosesc platforma noastră pentru a crea antrenamente personalizate și care câștigă deja bani din crearea de conținut pentru clienții lor.

Am dezvoltat prima aplicație de fitness bazată pe AI care este un generator de venituri pentru profesioniști din domeniu și care le permite să prospere pe piața antrenamentelor online și să concureze cu aplicații de fitness celebre oferind antrenamente de înaltă calitate pentru clienți din întreaga lume. “ spune Bogdan Predușcă, Hyperhuman CEO & Co-fondator.

Versiune PRO

Pentru a sărbători lansarea și pentru a sprijini antrenorii să rămână conectați cu clienții lor într-o perioadă marcată de incertitudine cum este cea prin care trecem, compania a decis să ofere acces la Hyperhuman Studio PRO, complet gratuit, în prima lună. În versiunea PRO, antrenorii vor genera un număr nelimitat de programe de antrenament care vor putea fi utilizate de un număr nelimitat de clienți. Astfel, trainerii au ocazia să-și sporească rapid numărul de urmăritori și clienți din portofoliul propriu și, ulterior, să își poată monetiza la scară mai mare programele pe care le oferă.

În următoarele luni ne concentrăm pe creșterea gradului de personalizare a conținutului din platformă și pe viralizarea acestuia. Vom lansa totodată primele parteneriate cu organizații ce au nevoie să scaleze procesul de producție a propriului conținut video sau să diversifice oferta de conținut prin licențierea programelor video premium produse în rețeaua noastră globală de profesioniști în fitness”, a adăugat Bogdan Predușcă.

Alex Rădescu

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

18 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

2 zile ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

2 zile ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago