Husqvarna lansează un nou concept store la București
Reading Time: 2 minuteÎn urma unei investiții de 120.000 de euro, subsidiara locală a producătorului suedez de utilaje destinate spațiilor exterioare, Husqvarna a inaugurat cel de-al doilea concept store premium, la București.
Până la finalul anului 2023, compania intenționează să ajungă la 10 astfel de magazine la nivel național.
Magazinul, amplasat în sectorul 2 al Capitalei (Șoseaua Fabrica de Glucoză, nr. 6-8), pe o suprafață de 250 de metri pătrați, este a doua investiție a Husqvarna pe acest segment, primul concept store premium cu produse destinate întreținerii spațiilor verzi fiind deschis anul trecut, în Bistrița. ”Estimăm că magazinul din București va fi vizitat, lunar, de aproximativ 500 de clienți. Tehnologiile inovate de marca Husqvarna le pot aduce clienților noștri multiple beneficii în termeni de timp liber câștigat, zgomot redus, mediu înconjurător și ergonomie. Produsele noastre smart oferă utilizatorilor numeroase opțiuni de conectivitate și interacțiune cu alte instrumente inteligente din casele lor”, declară Emil Țînț, CEO al subsidiarei locale a Husqvarna.
În oferta noului magazin se va găsi toată gama Husqvarna, adică peste o sută de produse de profil. Echipa care se va ocupa de acest spațiu va acoperi activitățile de vânzare și service, cât și partea de consiliere pentru potențialii clienți. După Bistrița și București, următorul pas pentru dezvoltarea proiectului în plan local, care vizează un total de 10 concept store-uri Husqvarna pe segmentul premium, în următorii aproape trei ani, este Cluj-Napoca. Aici, lucrările de amenajare sunt în plină desfășurare, finalizarea lor fiind plănuită până la finalul anului în curs.
La nivel național, echipa Husqvarna împreună cu rețeaua de dealeri autorizați, numără în jur de 800 de oameni, dintre care aproximativ 500 se regăsesc în zona de retail. În afară de acest nou concept de magazine pe care a început să-l dezvolte anul trecut, compania este prezentă la nivel local printr-o rețea de aproximativ 200 de magazine reprezentative, care oferă și service autorizat prin personal specializat.
”Clienții noștri sunt din ce în ce mai receptivi față de tendințele globale ce pun accent pe protecția mediului. În cazul nostru, sunt două mari categorii de produse care au avut o creștere accentuată și evidentă în preferințele de cumpărare ale consumatorilor – mașinile robotizate de tuns gazon (Automower) și produsele cu acumulatori. Ambele sunt nepoluante, intuitive și dotate cu diverse opțiuni de conectivitate”, mai declară Emil Țînț, CEO-ul subsidiarei locale a Husqvarna.
Grupul Husqvarna se bazează, la nivel național și internațional, pe un concept complex în centrul căruia se află utilizatorul. Acestuia i se oferă nu doar consultanță specializată și asistență în privința opțiunii de cumpărare, ci și asistență post-vânzare, mai ales că produsele promovate de companie reprezintă achiziții importante, cum ar fi, de exemplu, un tractor pentru întreținerea gazonului.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz