HumanGraphExperience: consumatorul de bere
Reading Time: < 1 minut<p> Starcom MediaVest a lansat primul infografic din seria HumanGraphExperience. Este vorba despre o analiza ce evidentiaza obiceiurile barbatilor romani in ce priveste consumul de bere. </p> <p> </p> <p> Iata cateva extrase din InfoGrafic:</p> <p> </p> <p> Barbatii pot fi vazuti mai des cu o bere in mana decat facand reparatii in casa, practicand sporturi sau citind o carte.</p> <p> </p> <p> Fiind atat de prezenta in viata lor, berea este ca o lupa care scoate in evidenta legaturile dintre barbati, trecand in legenda povestile unei simple seri petrecute in oras.</p> <p> </p> <p> Parteneriatul barbat – bere este atat de puternic datorita versatilitatii acesteia, a faptului ca este un liant social si pentru ca ofera barbatilor ocazia de a se exprima liber.</p> <p> </p> <p> “Relatia consumator – brand evolueaza in mod continuu si odata cu ea se schimba definitia clasica a mediei, aceea de achizitionare de spatii si derularea de campanii publicitare. Incurajati de tehnologie, consumatorii joaca un rol important si constant in marketingul brandurilor, astfel incat intelegerea motivatiilor lor devine esentiala: semnificatia brandului se extinde de la caracteristicile sale fundamentale la suma experientelor traite impreuna cu consumatorii. Comportamentul de cumparare si consum este strans relationat de comportamentul brandului, iar identificarea de insight-uri reale si actuale de consumator devine cel mai important avantaj competitiv”, declara Alexandra Iavorschi, Managing Director, Starcom.</p> <p> </p> <p> Seria de infografice este o initiativa pe termen lung si reprezinta o parte din rezultatele de analiza ale departamentului de Consumer Understanding din cadrul agentiei.</p> <p> </p> <p> HumanGraphExperience este un proiect realizat in colaborare cu Quickdata.</p> <p> </p> <p> </p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz