FC Barcelona și Human Mobile Devices (HMD) și-au anunțat parteneriatul global printr-un video în care fanii dezvăluie un logo comun înainte de primul meci acasă din La Liga al FC Barcelona.
Acordul inițial pe trei ani, prin care Human Mobile Devices (HMD) devine partener global al FC Barcelona și partener oficial de telefonie mobilă al FC Barcelona, este conceput pentru a crește vizibilitatea Human Mobile Devices (HMD) – o companie care nu a împlinit încă 10 ani, dar care este deja un producător de top de smartphone-uri în Europa – în primul rând prin oportunități de publicitate digitală pe Stadionul Olimpic și apoi la Spotify Camp Nou, atunci când acesta se va redeschide mai târziu în sezon.
Parteneriatul dintre cele două branduri se extinde dincolo de fotbal, deoarece va acoperi și echipele de baschet, futsal, handbal și hochei pe role ale FC Barcelona.
În afară de stadioane, Human Mobile Devices (HMD) va avea o prezență semnificativă pe platformele digitale ale FC Barcelona (care, la ultima numărătoare, însumau 468 de milioane de fani), iar în cursul lunilor și anilor următori, cele două mărci vor colabora pentru a genera conținut digital impresionant, care să încânte fanii și să mențină gradul de vizibilitate a parteneriatului.
„Când vine vorba despre creativitate și inovație în sport, pur și simplu nu te poți uita dincolo de FC Barcelona. Clubul a susținut întotdeauna gândirea proaspătă, frumusețea și flerul, iar noi avem aceeași mentalitate când vine vorba despre tehnologie. Și la fel cum FC Barcelona aduce oamenii împreună – este mai mult decât un club, evident – și noi suntem la fel. Fiecare dispozitiv pe care îl producem este conceput pentru a îmbunătăți viața oamenilor și pentru a crea conectivitate. Sunt fan FC Barcelona de mult timp, de când Michael Laudrup s-a alăturat clubului în 1989. Sunt încă un fan și mă bucur să anunț că și HMD este un suporter. Abia așteptăm să lucrăm alături de club și de fani, pentru a face împreună lucruri uimitoare”, spune Lars Silberbauer, Global Chief Marketing Office la Human Mobile Devices (HMD).
La finalul lunii ianuarie, întreaga echipă editorială a revistei Biz își va stabili, timp de o săptămână, cartierul general în…
Castelul Kalnoky, din pitorescul sat Micloșoara, o bijuterie arhitecturală și istorică din inima Transilvaniei, găzduieste până la finalul anului o…
Banca Comercială Română (BCR) anunță numirea Ioanei Gheorghiade în funcția de Chief Risk Officer (CRO) și membru al Comitetului Executiv…
În 2024, puterea de cumpărare a europenilor a atins o medie de 18.768 de euro per capita, conform studiului NIQ GfK…
Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, anunță deschiderea primului restaurant McDonald’s Drive-Thru din Giurgiu, amplasat pe…
Banca Transilvania și Visa, unul dintre liderii mondiali în domeniul plăților digitale, lansează Cardul BT Visa virtual animat, în dolari…