Hublou, un nou spațiu de coworking în București, cu o investiție de 100.000 de euro
Reading Time: 2 minuteHublou, cel mai nou spațiu de coworking, situat între Aviatorilor și Charles de Gaulle, are o suprafață de 200 de metri pătrați și un număr de 20 de locuri care pot fi închiriate de freelanceri, consultanți și antreprenori.
Spațiu inspirațional
Lucrările au durat 12 luni și au costat 100 000 Euro.
”Am construit un spațiu de coworking boutique, cozy, un birou ca în livingul de acasă, destinat celor care s-au săturat, după 4 ani de la debutul pandemiei, să lucreze de acasă și care doresc o alternativă confortabilă și sustenabilă la birourile clasice din sticlă și oțel. Spațiul poate găzdui și sesiuni de training, cursuri, workshop sau conferințe.”, a declarat Carmen Pocovnicu, fondatoarea Hublou.
”Doi din trei angajați consideră că un spațiu de coworking aduce mai multe satisfacții din punct de vedere social decât lucrul de la birou (64%) sau de acasă (67%), potrivit unui studiu recent publicat de Harvard Business Review (HBR) realizat pe un eșantion de peste 800 de persoane. Un motiv semnificativ care a condus dus la acest rezultat este acela că un spațiu de coworking oferă flexibilitatea pe care oamenii o doresc la locul de muncă, dar și posibilitatea de a alege altăuri de cine să lucreze”, a adăugat Carmen Pocovnicu.
Investiții în sustenabilitate
Printre facilitățile și serviciile incluse în abonamentul Hublou se află: birouri dedicate, birouri individuale, săli de meeting și training, găzduire sediu social, chicinete echipate, spații de relaxare, internet wi-fi hi-speed, imprimantă și scanner, apă și aer purificate, utilități incluse și curățenie zilnică.
În plus, noul spațiu pune accent pe sustenabilitate, folosind exclusiv energie verde regenerabilă, materiale reciclabile și produse bio.
Hublou mai oferă și posibilitatea închirierii, de către antreprenori, a unui birou virtual, pentru cei care au nevoie de o prezență fizică în București, dar nu doresc să închirieze un birou fizic cu angajamente pe termen lung. Găzduirea sediului social, preluarea corespondenței și accesul la sălile de întâlniri și training se află printre serviciile incluse în acest pachet.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz