Huawei își propune să schimbe imaginea României prin intermediul unei campanii locale curajoase, The Face of Romania, care îi provoacă pe români să participe activ la conturarea unei imagini mai favorabile a țării la nivel internațional.
Campania are ca element central portretele românilor, astfel că, în prima etapă a campaniei, pornind de la conceptul conform căruia “Fiecare chip spune o poveste”, unii dintre cei mai talentați fotografi din România au surprins timp o lună portretele a sute de români cu povești interesante și inspiraționale, cu modelele de vârf ale gamei P10 (Huawei P10 și Huawei P10 Plus), disponibile pe platforma faceofromania.com.
Trei dintre fotografii implicați în campanie ne povestesc ce înseamnă pentru ei The Face of Romania și care este motivul pentru care inițiativa Huawei este una demnă de împărtășit.
.
Huawei continuă inițiativa și îi aduce pe români laolaltă, în cadrul etapei a doua a campaniei. Aceștia sunt invitați să încarce la rândul lor portretele celor pe care îi admiră sau despre care consideră că reprezintă cu succes “Fața României”. Pentru fiecare portret încărcat, surprins cu orice device mobil sau aparat foto, Huawei va contribui cu 10 mile pentru ca o persoană din afara țării să viziteze România*.
Pentru a veni în România, persoanele din afara țării trebuie doar să completeze un quiz și, în funcție de rezultatele obținute, vor primi bilete de avion dus-întors din țara de origine în România, în limita a 100.000 mile.
Redacția BIZ sprijină această inițiativă astfel că o parte din noi am încărcat deja portrete pe platformă, iar cealaltă urmează să o facă. Chiar dacă poate părea un clișeu, schimbarea începe cu fiecare din noi, iar acum e momentul potrivit pentru a contribui ca Fața României să fie cea pe care ne-o dorim!
*Mai multe informații despre campanie, precum și Regulamentul complet aici.
Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…
Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…
YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…
JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…
Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…