Huawei lansează aplicația MyHuawei și oferă reduceri în cadrul Huawei Service Festival
Reading Time: 2 minuteHuawei Consumer BG a lansat aplicația MyHuawei, menită să ajute utilizatorii să își păstreze în siguranță cele mai importante date de pe dispozitivul lor într-un singur loc.
Aplicația facilitează colectarea tuturor informațiilor de pe dispozitivul Huawei într-un singur loc, oferind utilizatorului acces rapid și ușor la e-shop-ul Huawei, servicii și informații despre membri sau comunitate.
Ce facilități aduce MyHuawei
Aplicația MyHuawe sprijină consumatorul în orice problemă în materie de produse și înlocuiește aplicația Support (Asistență). Primul lucru pe care utilizatorul îl întâlnește în aplicație este pagina de pornire cu cele mai recente știri și activități de la Huawei. În tab-ul Comunitate utilizatorii pot accesa Comunitatea Huawei, unde pot interacționa cu alți utilizatori și fani Huawei, pot discuta despre produse, aplicații, funcții și ce mai este nou, pot participa la concursuri sau își pot împărtăși fotografiile preferate cu restul membrilor comunității.
În aplicație există și o pagină de asistență dedicată, cu toate informațiile despre dispozitive, diagnosticare inteligentă, informații despre service, depanare, activități de service, beneficii și multe altele.
Utilizatorii au și un tab personal numit Me, unde sunt păstrate toate datele și conținutul aplicațiilor într-un singur loc pentru confortul utilizatorului.
Odată cu introducerea aplicației MyHuawei, clienții pot beneficia nu numai de asistență hardware, ci și de răspunsuri rapide la întrebări. Tot ce trebuie să facă este să meargă la tab-ul de asistență, unde au la dispoziție toate informațiile de care au nevoie. Acolo pot fi găsite toate subiectele utile cum ar fi: informații despre dispozitiv și servicii, diagnosticare rapidă, beneficii și multe altele.
Huawei Service Festival aduce prelungirea garanției
Huawei a lansat Huawei Service Festival, o inițiativă menită să extindă durata de viață a smartphone-urilor, prioritizând satisfacția clienților pe toata perioada folosirii unui dispozitiv Huawei, nu numai la achiziția acestora.
În perioada 26 iulie – 31 august 2021, clienții pot vizita unul dintre centrele de service autorizate sau un magazin selectat pentru a folosi cupoanele ce oferă avantajele Huawei Service Festival.
Cupoanele oferă o extindere gratuită a garanției timp de 180 de zile, reduceri până la 50% la piesele de schimb și de reduceri de 50% la foliile de protecție.
Cupoanele sunt disponibile prin accesarea aplicației aplicația MyHuawei, în pagina de asistență a aplicației.
„La Huawei, punem nevoile consumatorilor noștri pe primul plan. Pentru a le îndeplini așteptările și a le oferi servicii îmbunătățite, le prezentăm clienților noștri o nouă campanie de oferte – Huawei Service Festival care include o prelungire gratuită a garanției de 180 de zile și reduceri de până la 50% la piesele de schimb. Huawei Service Festival se adresează tuturor smartphone-urilor aflate în garanție, dar și noilor clienți care vor achiziționa produse Huawei în perioada campaniei.”
Wang Wei, Country Manager, Huawei Consumer BG România
Toți utilizatorii de smartphone-uri Huawei al căror dispozitiv este încă în garanție pot înregistra ID-ul Huawei pentru a deveni eligibili pentru o prelungire gratuită a garanției cu 180 de zile. Utilizatorii pot verifica modelele dispozitivelor participante la Huawei Service Festival aici: https://consumer.huawei.com/ro/support/huawei-service-festival/
Durata de viață a multor produse este foarte scurtă și, uneori, sunt mai ușor de înlocuit decât de reparat. Prin intermediul Huawei Service Festival, clienții pot transforma smartphone-ul sau tableta defectă într-un produs care funcționează și arată ca nou. Huawei își dorește ca utilizatorii să poată folosi telefoanele și tabletele mult timp și extinde această ofertă chiar și la dispozitivele cărora le-a expirat garanția.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz