Huawei își extinde rețeaua de magazine din România
Reading Time: 2 minuteHuawei Consumer Business Group are în plan extinderea rețelei de magazine și centre de servicii Huawei la nivel local, nu numai în București, ci și în alte două orașe din țară, printre care și Cluj-Napoca.
Extinderea face parte din noua strategie a companiei de pe piața românească, anunțată de Huawei, trecând de la o abordare bazată aproape exclusiv pe zona de smartphone la o strategie 1+4+N. Aceasta are în continuare în centru smartphone-ul (1), urmat însă îndeaproape de PC-uri, weareables, tablete și dispozitive audio smart (4) la care se adaugă celelalte produse și servicii ale companiei (N).
„A doua jumătate a anului aduce cu sine un nou plan de dezvoltare a strategiei Huawei 1 + 4 + n, dar și de dezvoltare a tehnologiei la nivel de produse și conectivitate perfectă între dispozitive, puncte relevante care fac parte din viziunea și angajamentul companiei noastre pe termen lung. Cu siguranță, lansarea noii game de produse Mate 40 va fi una dintre veștile principale, dar pregătim un calendar susținut de lansări pentru această toamnă„, declară Whisky Wangwei, country manager al Huawei Consumer Business Group.
Noile concepte de retail dezvoltate de companie îi vor ajuta pe români să experimenteze întregul ecosistem într-o manieră integrată, de pe tablete, PC-uri, dispozitive purtabile, ochelari inteligenți sau smart TV – produs care poate fi deja văzut în magazinul Huawei Experience Shop din Băneasa Shopping City, București, și a cărui lansare urmează să se întâmple în viitorul apropiat.
La finalul primelor șase luni din 2020, Huawei Consumer Business Group a ajuns la o cotă de piață de 30%. Pentru a doua parte a anului, compania își va concentra eforturile pe lansări-cheie de noi dispozitive flagship și își va consolida prezența din ce în ce mai puternică în toate categoriile de produse, prin noi lansări de laptopuri și accesorii.
Pe segmentul smartphone, cota Huawei a crescut în România până la 29,3% (mai 2020, conform datelor GfK), cea mai ridicată valoare înregistrată până acum în evoluția diviziei de Consumer Huawei România. Pe zona de Open Market, brandul are o cotă de piață și mai mare, de 32%, în creștere cu zece puncte procentuale față de 2019.
În august, principala noutate Huawei a fost lansarea smartphone-ului mid-range Huawei P40 Lite 5G, dotat cu un procesor îmbunătățit (Kirin 820 5G) și un sistem de patru camere.
În ceea ce privește partea software, compania chineză a plusat serios prin AppGallery, ca alternativă la Google Play Store, la care smartphone-urile Huawei nu mai au acces. Astăzi, AppGallery conține peste 770 de aplicații românești, inclusiv din zona de banking (Banca Transilvania, BCR, Raiffeisen Smart Mobile, Pago, Orange Money, BRD, Card Sodexo, MobilPay, 24Pay) și zeci de mii de aplicații internaționale.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz