Platforma de publicitate Huawei Ads va fi coordonată în nouă țări din regiune de către noua echipă formată la București. Bazat pe licitații în timp real (RTB), serviciul oferă soluții de publicitate pentru site-uri web și aplicații și are ca scop constituirea unei noi modalități de comunicare între partenerii și utilizatorii dispozitivelor Huawei ce rulează Huawei Mobile Services.
Huawei își deschide în Romania hub-ul de coordonare a Huawei Ads pentru țările din Balcani, care va conduce activitatea din Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Moldova, Muntenegru, Macedonia de Nord, România, Serbia și Slovenia. Hub-ul va avea sprijin din partea a peste 200 de specialiști regionali și locali care vor dezvolta relațiile de business cu partenerii locali.
Platforma de publicitate permite agențiilor de profil sau clienților direcți să desfășoare campanii prin care să își atingă obiectivele propuse, având la dispoziție multiple tipuri de anunțuri și campanii.
Folosind aceste noi metode de promovare, cei care doresc să-și facă publicitate beneficiază de costuri reduse în comparație cu alte platforme, de tipuri de anunțuri diversificate (video, imagine, text, app icon), multiple metode de licitare (CPC, CPM, CPD, CPI) dar și de bugete speciale pentru testarea platformei.
Aceste soluții de promovare pot fi utilizate pentru creșterea vânzărilor (e-commerce) și a vizibilității brandurilor sau pentru descărcări de aplicații și reprezintă un mijloc direct prin care se poate ajunge la utilizatorii Huawei.
Huawei Ads asigură targetare precisă deținând propria platformă de gestionare a datelor (DMP), unde se pot crea audiențe specifice prin intermediul a peste 100 de tag-uri disponibile. Publicul țintă este identificat în funcție de interese, hobby-uri, remarketing sau re-engagement sau caracteristici mai specifice bazate pe comportamentul utilizatorului în diferite aplicații. De asemenea, Huawei Ads vine la pachet cu o serie de caracteristici pentru a explora audiențe noi prin intermediul datelor demografice sau modelul de telefon folosit.
În ceea ce privește securitatea datelor, Huawei Ads are servere locale în Europa și respectă legile locale și Regulamentul UE privind protecția datelor.
„Când am lansat platforma de Ads, ne-am propus doar să oferim un canal de monetizare dezvoltatorilor noștri care s-au alăturat noului ecosistem HMS. Au trecut 2 ani și am constatat că am putea face mult mai mult decât atât. În acest moment platforma are impresii zilnice de 10 ori mai multe decât în 2020, iar 600 de parteneri europeni mizează pe creșterea afacerilor prin Huawei Ads.
Romania este una din cele mai mari piețe pentru noi în Europa Centrală și de Est și ne dorim ca această nouă linie de business să se dezvolte rapid și să avem cât mai multe partneriate de succes.”, a declarat Sharon Ren, Head of Romania Ecosystem Development & Operations Huawei Consumer Business Group.
Soluțiile de publicitate Huawei includ: Programmatic Display, AppGallery și Search Network.
În România, Huawei Ads are traficul generat din trei surse, respectiv aplicațiile din AppGallery, unde există cel mai mare trafic, aplicațiile dezvoltate de Huawei, preinstalate pe dispozitivele companiei (ex: Huawei Video, Browser, Huawei Music etc.), și părți terțe, ale căror reclame pot fi afișate nu numai pe telefoanele Huawei, dar și pe alte dispozitive HMS. Aplicațiile Huawei Video și Music au deja reclame integrate.
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…
De la 1 octombrie 2024, Simona Fîrtat a revenit în România, pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement…
Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…