HUAWEI Ads își schimbă numele
Reading Time: < 1 minutNoul nume anunțat pentru HUAWEI Ads este Petal Ads. Mișcarea marchează un nou capitol de creștere pentru platforma publicitară aflată într-un plin proces de dezvoltare și care de la lansarea oficială din 2020, și-a mărit de 9 ori rețeaua de agenții de publicitate și de 4 ori rețeaua de editori, potrivit unui comunicat trimis redacției Biz.
„Rebranding-ul la Petal Ads marchează o nouă eră în publicitatea pentru dispozitive inteligente, reflectând mai exact esența colaborativă de tip multichannel a platformei noastre și care recunoaște în același timp nevoile în schimbare ale consumatorilor și importanța durabilității.”, a declarat Jaime Gonzalo, Vice Președinte Huawei Mobile Services Europa.
Platforma Petal Ads funcționează într-un ecosistem care interconectează 730 de milioane de utilizatori activi de dispozitive Huawei în fiecare lună și va pune un accent puternic pe direcționarea contextuală alimentată de inteligența artificială (AI).
„Petal Ads este un element cheie de business, iar platforma noastră colaborează în mod direct atât cu clienți, companii sau mărci, cât și cu agenții de publicitate. Ne dorim să creștem din ce în ce mai mult în acest segment de business care se află în continuă dezvoltare, având ca principale surse de trafic telefoanele Huawei și AppGallery. Anul 2023 pare un an promițător având în vedere faptul că avem deja parteneri certificați aici, în România, care colaborează cu noi, ca de exemplu Canopy, Moloso, Mavericks și Sense8 Digital Technology, iar această listă este într-o continuă creștere.”, a declarat Sharon Ren, Head of Romania Ecosystem Development & Operations, Huawei Consumer Business Group.
Petal Ads cooperează cu peste 60 de agenții, iar o treime au sediul în Europa. Printre acestea se numără Canopy, Mavericks și Sense8 Digital Technology aflate în România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz